sunsey skrev 2011-02-09 22:18:30 följande:
Go kväll alla brudar!!
Mycket intressant tråd. Har dock inte haft tiden att läsa alltihopa från början men jag vill gärna vara med i snacket
Funderar på att beställa min brudklänning från Landy, det verkar vara där folk har blivit mest nöjdast med. Ett tag var jag inne på att beställa från shopindream men det är så många som har varit missnöjda med dem.
När det gäller min brudklänning så har jag en bild i mitt huvud på hur den ska vara men det finns ingen sån i verkligheten. Man får kombinera säkert 3 olika klänningar i en för att få den som jag vill..hmm..kan va svårt..
Jag känner mig lite stressad.. Det verkar ta tid att få hem en brudklänning o bröllopet är snart.. Så jag måste ta ett beslut denna vecka..
I natt låg jag o grubbla.. sen kom jag på en utmärkt idé tyckte jag.. Att beställa 2 olika brudklänningar från 2 olika nätställen för att lixom gardera mig. Det är ju klart man är nervös o inte har nån som helst aning hur den klänning man beställer kommer sitta på en. Min blivande husband tyckte idén var sådär
Jag vet ju att några av er har beställt klänning. Det ska bli trevligt att höra hur det går för er !
Hej! Om du hittar olika klänningar och vill kombinera dem till en så klipp ut de delarna på klänningarna du gillar och "sätt ihop" och skicka till landy eller milly eller ngn.. Milly är bra då du kan få se en test klänning innan den slutgiltiga börjar sys - då har du chans att ändra.... men det beror på hur mkt tid du har?!