• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Sommarbrud

Darling daisy: Risken är bara att man handlar fr mkt eftersom det e så billigt.. Min sambo har ngn konstig åsikt om att man bara behöver en brudklänning tex vet inte vad han menar faktiskt!

• Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-02-10 21:08:58 följande:
    Darling daisy: Risken är bara att man handlar fr mkt eftersom det e så billigt.. Min sambo har ngn konstig åsikt om att man bara behöver en brudklänning tex vet inte vad han menar faktiskt!
    Hahahaha... Cool
  • Aylas
    Sommarbrud skrev 2011-02-10 21:08:58 följande:
    Min gjorde misstaget att lova mig två i ett svagt ögonblick Jag tycker att det är vad man minst behöver! Skrattande
  • Skumboll
    Aylas skrev 2011-02-10 20:43:25 följande:

jag väntar på svar kring min första - innan dess vågar jag inte titta en andra...

är det någon som fått svar efter det kinesiska nyåret?

Var har du beställt ifrån? (minnet är bra, men jäkligt kort!)

Jag har inte hört något av Milly senaste dagarna, men jag har ju däremot fått svar under det kinesiska nyåret. Kan tänka mig att det är en hel del att göra när allt legat nere under ett par veckor. 
  • Ocean Bride
    Sommarbrud skrev 2011-02-10 21:05:24 följande:
    Ja och jag kommer frhoppningsvis vara gravid o då vill jag inte att det ska synas för mkt så här är det klänningar där inget kan misstolkas:)
    Vill du inte att det ska synas? Men tänk om du blir gravid nu - när gifter ni er?
  • Sommarbrud

Men vad är det som händer? Jag kan inte lägga in bilder :( Har hittat två klänningar som jag ville ha åsikter om. Kan inte fråga min sambo han har sagt två brudklänningar har inte riktigt  berättat om allt annat jag sitter o tittar på...

• Aylas
    Skumboll skrev 2011-02-10 21:22:57 följande:
    Var har du beställt ifrån? (minnet är bra, men jäkligt kort!)

Jag har inte hört något av Milly senaste dagarna, men jag har ju däremot fått svar under det kinesiska nyåret. Kan tänka mig att det är en hel del att göra när allt legat nere under ett par veckor. 
    Jag har skickat in bilder till Milly i början av feb men inte fått svar. Funderar på att göra ett nytt försök för att hoppas på bättre lycka. Kan iof först att mailboxen är full hos dem nu...
  • Ocean Bride
    Sommarbrud skrev 2011-02-10 21:24:48 följande:
    Men vad är det som händer? Jag kan inte lägga in bilder :( Har hittat två klänningar som jag ville ha åsikter om. Kan inte fråga min sambo han har sagt två brudklänningar har inte riktigt  berättat om allt annat jag sitter o tittar på...

Jag hade problem igår, Länka istället! Glad

• Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-02-10 21:24:48 följande:
    om det inte går att lägga in bilder, kan du inte länka istället kanske?
  • Sommarbrud

Ocean bride: Hmm länka säger du ja det ska jag väl kunna (är helt noll på data man kan tro att jag e 78 vilket inte är fallet :)   )

jag gifter mig andra Juli :) Ja jag vet men sist jag var gravid syntes det inte alls jag var så glad men sen sista månaderna blev jag som en badtunna!! Vad hände???

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden