• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Skumboll
    MiniFia skrev 2011-02-11 12:02:20 följande:
    Nån som vet vad detta är för klänning? Hade vart kul å se den i lite bättre bilder.

www.landybridal.com/hs7650-p6381.aspx
    Kan inte komma på vad det är för märke, hoppas någon annan kan hjälpa dig!
  • Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-02-11 12:19:29 följande:
    Skumboll: Bra datum! Min kompis gifter sig det datumet :)
    Ja, jag vet.
    Det är vår förlovningsdag och nu när det lägligt nog inföll på en lördag var vi ju tvungna att slå till... 
  • Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-02-11 12:33:04 följande:
    Ja, jag vet.
    Det är vår förlovningsdag och nu när det lägligt nog inföll på en lördag var vi ju tvungna att slå till... 
    Men det var ju passande! Vi tog datum efter hur det skulle passa sig med semester :)
  • Sommarbrud

Romantic Strapless Beading Embroidery Organza Satin Wedding DressVad tror ni om denna med ett sidenband i midjan ?

• Helena Mikael
    Sassabrassa skrev 2011-02-11 11:42:17 följande:
    Funderar på en sak. Hur har ni tjejer gjort med betalning av era kläningar?
    Weddingdresses vill ha betalt innan men jag skulle vilja ha en säkerhet av något slag. Vad har man för rättighet om något går fel?
    Jag betalade min & min tärnas klänning innan.  Läste hur mycket som helst innan på denna tråd och det verkade som att alla varit nöjda med service och så.
    Men skicka ett mail till dem och fråga hur just DU kan känna dig säker på detta. Många av KINA sidorna har hög service känsla. I alla fall som jag upplever det.
  • Sommarbrud

en fråga som inte hör hemma här men kör ändå, jag har köpt klänningar till mina två tärnor o de kostar 2200 st börjar få lite ångest ska jag lämna tillbak ael är det värt det ?

• 1700tal

HELLO!! Äntligen uppkopplad här på Malta... Sitter nu vid datorm med 10 mil öppet blått hav framför mig och ett (sönder-)solbränt ansikte, bara så ni vet....

Ps, jag överlevde flygresan, tack för omtanken ni visade timmarna innan planet gick, hihi... Fick en liiten panikattack på flygplatsen, tur att sambon redan vänt hemå och hade en match att passa annars hade jag flytt ut genom säkerhetskontrollen 2 minuter innan planet lyfte!

Nu ska jag läsa igenom vad ni skrivit under de senaste (O MY GOD!) typ 10 (!!!) sidorna ni lyckast åstakomma på 2 dagar. Vad roligt, ser fram att läsa vad ni skrivit!

• Sommarbrud

1700tal:Vad bra att du kom fram hel o glad! Inge avis inte.. Här hemma e det snö kaos eller det har varit det hela dagen så mkt inne idag.
    Ja här lägger folk ut fina saker hela tiden :( Livsfarligt!

• Skumboll
    1700tal skrev 2011-02-11 16:40:31 följande:
    HELLO!! Äntligen uppkopplad här på Malta... Sitter nu vid datorm med 10 mil öppet blått hav framför mig och ett (sönder-)solbränt ansikte, bara så ni vet....

Ps, jag överlevde flygresan, tack för omtanken ni visade timmarna innan planet gick, hihi... Fick en liiten panikattack på flygplatsen, tur att sambon redan vänt hemå och hade en match att passa annars hade jag flytt ut genom säkerhetskontrollen 2 minuter innan planet lyfte!

Nu ska jag läsa igenom vad ni skrivit under de senaste (O MY GOD!) typ 10 (!!!) sidorna ni lyckast åstakomma på 2 dagar. Vad roligt, ser fram att läsa vad ni skrivit!

Synd om dig då! Inte ett dugg avis... nej nej nej. Jag älskar den meter snö som kommit inatt.... Kräks
  • Sassabrassa

1700-tal: Åh vad härligt med värme. Här är det otroligt kallt.
    HelenaMikael: Vi gjorde precis som du sa och mailade dem ang säkerhet osv. Nu känns det bättre så nu har vi betalat. Vi får kläderna i mars :) Wihi kan inte vänta. Så nyfiken på att se min klänning och få prova den.

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden