• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • 1700tal

Nej men! NU blev som vanligt igen!

Är det som det ska på din skärm oxå, sommarbrud?

• Sommarbrud

ja nu blev allt som vanligt trodde datorn hade gått snder blev lite ledsen

• 1700tal
    1700tal skrev 2011-02-11 18:29:52 följande:
    Nej men! NU blev som vanligt igen!

Är det som det ska på din skärm oxå, sommarbrud?
    Och sassabrassa...?
  • 1700tal
    Skumboll skrev 2011-02-11 18:25:40 följande:
    WOOOOOOOOW så snygg denna var!
    Heeenyway, jo - tror denna klänning kan vara riktigt bra till frukost/brunch/going-away-dress. Den är somrig, sval, romantisk, böjlande och feminin. Men ändå inte en typiskt kvälls-/festklänning utan passar på dagen oxå. Den är inte heller "raffig", tuff eller utmanande utan passar till någon väääldigt nygift.
  • Sommarbrud

Ja ser allas skärmar okej ut nu ?
    Får man fråga vilken ålder alla är i ? Skulle vara kul att veta lite om er skriv inte om ni inte vill :)

Jag är 26, 27 om två veckor :) Bor i ett radhus och har en son som är 7 månader. Hmm ja jag är i vanliga fall butikschef i en butik som säljer skor och kläder. Har ju en förkärlek till kläder:) Men nu e jag mammaledig o det ska jag nog vara minst ett år till. Så lite kort om mig :)

• Sassabrassa

Ser normalt ut nu igen. :)
    Nu ska jag hämta hem sonen från en kompis och sen blir det myskväll med tacos och Let´s dance OCH kaffe för jag ska visst försöka hålla mig vaken och hämta hem mannen inatt. :)
    Ha en mysig fredag. Kikar med all säkerhet in imorgon igen... kanske redan inatt. Ha ha

• Sommarbrud
    Sassabrassa skrev 2011-02-11 18:35:33 följande:

Ser normalt ut nu igen. :)
    Nu ska jag hämta hem sonen från en kompis och sen blir det myskväll med tacos och Let´s dance OCH kaffe för jag ska visst försöka hålla mig vaken och hämta hem mannen inatt. :)
    Ha en mysig fredag. Kikar med all säkerhet in imorgon igen... kanske redan inatt. Ha ha

jag har oxå ätit tacos och ska hämta min kille senare hoppas inte inatt!
  • Sommarbrud

Världens största bild hmm får den inte mindre, men den här tyckte jag var fin :)
  • Sommarbrud

Ahh skrämde jag bort er ?? Ni behöver inte svara

• 1700tal
    Sommarbrud skrev 2011-02-11 18:34:58 följande:
    Ja ser allas skärmar okej ut nu ?
    Får man fråga vilken ålder alla är i ? Skulle vara kul att veta lite om er skriv inte om ni inte vill :)

Jag är 26, 27 om två veckor :) Bor i ett radhus och har en son som är 7 månader. Hmm ja jag är i vanliga fall butikschef i en butik som säljer skor och kläder. Har ju en förkärlek till kläder:) Men nu e jag mammaledig o det ska jag nog vara minst ett år till. Så lite kort om mig :)
    Hej, hej, trevligt att träffas...

Själv är jag 28, 29 om två veckor Så du är oxå fisk?? Är helt insnöad på astrologi för övrigt.. Bor oxå i radhus med sambo, två fd hemlösa perserkatter och en cocker spaniel (hon är vår bebis just nu i brist på "äkta vara"). Mitt stora intresse är trädgård och medelhavet. Jag är försäljare till yrket i familjeföretaget, främst av importerade fönster och uterum. I  familjeföretaget driver jag även en webbutik för medelhavälskare men terrakottakrukor och medelhavsväxter. Utöver det driver jag numera (endast i startgropen) en brudbutik på nätet vilken jag hoppas ska lösgöra mig från familjeföretaget på sikt. Men som tidigare sagt, så pratar vi inte mer om det... Reklamförbud osv, här är jag som privatperson och inget annat...

Ni andra?
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden