• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • 1700tal
    Sommarbrud skrev 2011-02-11 18:48:37 följande:
    Ahh skrämde jag bort er ?? Ni behöver inte svara
    Men skrämde du inte bort!
  • Sommarbrud

1700tal: Skönt blev helt nerövs! Japp jag e fisk :) Har noll koll på sådant, noll koll på mkt... Som ni kommer märka :)

Ja vi har oxå en katt hur kunde jag glmma henne? Hon är inte helt nöjd med Wilton (vår son) han gillar att kramas med henne....

Just det igår bokade vi fotograf känns bra och ska och lyssna på band på lördag så det börjar ordna upp sig:)

Spännande med dina yrken Lycka till! Inge mer prat så det blir reklam, lovar!

• 1700tal
    1700tal skrev 2011-02-11 18:50:17 följande:
    Men skrämde du inte bort!
    Mig, menade jag... Kan inte skriva på denna pyttelilla dator som fick följa med till Malta. Fickformat typ...Skäms

Och sommarbrud, WOW vilken snygg! Den är en klar konkurrent till den rosa enaxlade jag lutade åt. Bara bra att bilden var stor så jag kan sno den!
  • Sommarbrud

Ja den är från ellos tror den kostade 300 eller 400 kr fanns i fyra färger.. Tror den skulle vara bra i min garderob kanske till dopet som snart e.. Ja vår son e nästan ett år när han ska döpas.. Vi är inte så snabba... :(

• 1700tal
    Sommarbrud skrev 2011-02-11 18:53:48 följande:
    1700tal: Skönt blev helt nerövs! Japp jag e fisk :) Har noll koll på sådant, noll koll på mkt... Som ni kommer märka :)

Ja vi har oxå en katt hur kunde jag glmma henne? Hon är inte helt nöjd med Wilton (vår son) han gillar att kramas med henne....

Just det igår bokade vi fotograf känns bra och ska och lyssna på band på lördag så det börjar ordna upp sig:)

Spännande med dina yrken Lycka till! Inge mer prat så det blir reklam, lovar!
    Klart du blir nervös när du inte får respons, du är ju fisk! Minns du inte att jag blev skraj för ett tag sedan när jag trodde att du inte ville ha respons på en klänning. Då blev jag nervöst att jag hade trampat dig på tårna och frågade om du kanske inte ville ha respons... Såna är vi...

Och så är vi översvallande romantiska och ibland lite naiva (beroende på hur många smällar vi fått ta i livet som konsekvens av det), omtänksamma, flexibla (ibland lite väl mkt, kan inte bestämma oss och kan inte säga nej) och extremt subtila.

Skulle gissa att du i din yrkesroll bland skor och kläder är mycket skickligare och lyhörd för folk behov, önskningar vad de passar i än vad du är på siffror, bokföring och ekonomi... Fiskar är en naturbegåvningar i att hjälpa folk, bättre än vad de ibland är på att hjälpa/organisera sig själva.. Du är i ditt essä mer bland kläderna, skorna och kunderna än på kontoret bland fakturor, pappershögar och struktur...
  • Sommarbrud
    1700tal skrev 2011-02-11 19:05:15 följande:
    Klart du blir nervös när du inte får respons, du är ju fisk! Minns du inte att jag blev skraj för ett tag sedan när jag trodde att du inte ville ha respons på en klänning. Då blev jag nervöst att jag hade trampat dig på tårna och frågade om du kanske inte ville ha respons... Såna är vi...

Och så är vi översvallande romantiska och ibland lite naiva (beroende på hur många smällar vi fått ta i livet som konsekvens av det), omtänksamma, flexibla (ibland lite väl mkt, kan inte bestämma oss och kan inte säga nej) och extremt subtila.

Skulle gissa att du i din yrkesroll bland skor och kläder är mycket skickligare och lyhörd för folk behov, önskningar vad de passar i än vad du är på siffror, bokföring och ekonomi... Fiskar är en naturbegåvningar i att hjälpa folk, bättre än vad de ibland är på att hjälpa/organisera sig själva.. Du är i ditt essä mer bland kläderna, skorna och kunderna än på kontoret bland fakturor, pappershögar och struktur...
    Okej nu är jag rädd för dig :) Stämmer ju väldigt bra jag e usel på siffror och papper, tur att andra är bra på det :)
  • 1700tal
    Sommarbrud skrev 2011-02-11 18:56:41 följande:
    Ja den är från ellos tror den kostade 300 eller 400 kr fanns i fyra färger.. Tror den skulle vara bra i min garderob kanske till dopet som snart e.. Ja vår son e nästan ett år när han ska döpas.. Vi är inte så snabba... :(
    Oj, ellos? Det var inte dåligt, då finns det ju ingen anledning att skicka bilden till kina. Såg att den var i trikå, det var det enda jag inte gillade med den med tanke på att det var ett bröllop. Men som festklänning/sommarklänning var den ju jättesöt. Ska gå in och kolla på ellos nu vilka färger den finns i. Kanske beställa oxå för den där gillade jag verkligen.
  • Sommarbrud
    1700tal skrev 2011-02-11 19:08:15 följande:
    Oj, ellos? Det var inte dåligt, då finns det ju ingen anledning att skicka bilden till kina. Såg att den var i trikå, det var det enda jag inte gillade med den med tanke på att det var ett bröllop. Men som festklänning/sommarklänning var den ju jättesöt. Ska gå in och kolla på ellos nu vilka färger den finns i. Kanske beställa oxå för den där gillade jag verkligen.
    ja jag tänkte ha den som en liten extra ska nog beställa fler färger :) Ska till frankrike i sommar då kan jag ha dem :) Toppen!
  • 1700tal
    Sommarbrud skrev 2011-02-11 19:07:14 följande:
    Okej nu är jag rädd för dig :) Stämmer ju väldigt bra jag e usel på siffror och papper, tur att andra är bra på det :)
    Hehe, du anar inte vad jag skulle kunna avslöja om dig baserat på ditt stjärntecken... Cool Särskilt som jag själv är fisk så det tecknet har jag självklart mest koll på! Vilket tecken är din blivande?
  • Sommarbrud

ja det här e ju lite pinsamt men han e född 23 maj vad e man då?  *skäms*

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden