Ocean Bride skrev 2011-02-09 11:00:32 följande:
Åh!! Skojar du?! I´m in heaven!

Spets, fort, enorma herrgårdar och slott har jag någon sjuklig svaghet för... hahaha
Hehe, du är vi lika du och jag!

Det är inte för inte jag heter 1700tal och som vi barskrapar oss för att kunna gifta oss på ett slott!

Sommarbrud skrev 2011-02-09 11:02:13 följande:
1700tal: Okej nu tycker jag inte ett dugg synd om dig!! Om du ska bo där! Så packa din väska och åk :)
Men du måste köpa en musik mojäng det är ju hela räddningen, jag kanske är ett större musikfan som lever med mina I produkter:)
Hur länge ska du bo på det där härliga stället ?

Nej, men nu förstår du mitt dilemma...

Ok, gör väl så - nu är väskan packad och stängd. Pass, pesetas och piral nedpackade de oxå

och jag får väl uppehålla mig här på BT med er tills färden mot flyget avgår om en stund.
Jag ska bara bo en vecka men pappa har varit i över en månad nu. Han tillbringar större delen av vinterhalvåret på Malta och han vill gärna bjuda över oss i familjen då och då. Som nu. Fortet är uppdelat i en massa privata hus och lägenheter (som ni ser på bilden) och mina föräldrar har varit sugna på att köpa ett länge. Han som äger hela fortet (utom själva husen) har hållt en ledig fastighet åt mina föräldrar i snart ett halvår. Han vill hemskt gärna ha det dem och ju mer de tvekar desto ivrigare bruder han dit dem för att komam och "känna" på omgivningarna.

Men denna gång bor vi hos en bekant (svensk) som har ett hus där. Hon är i Sverige nu så det passade.