• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • mani

hej tjejer är det någon som vet varför millybridal hemsidan inte funkar, nu har jag testat varje dag i över en vecka, men fortfarande inget....

• Farmall

De säger sig ha problem med sidan.

Jag har fått kontakt med milly nu. De mailade direkt efter jag mailade och frågade om mina funderingar. Det känns skönt. Nu börjar de sy min riktiga klänning... så nervöst.

Är det någon som beställt en slöja runt 60-70cm med satinband runt kanten från milly?
    Funderar på om jag ska beställa den där också.

• Lyckliga Tettan
    mani skrev 2011-01-21 23:50:43 följande:
    hej tjejer är det någon som vet varför millybridal hemsidan inte funkar, nu har jag testat varje dag i över en vecka, men fortfarande inget....
    Se mitt svar längre upp i tråden. Deras sida har blivit attackerad.. De jobbar på att fixa den. Går bra att maila dem.
  • Aniara4

Millys har en hänvisning till en annan sida nu, någon samarbetspartner man ska kunna beställa genom.

• 1700tal

Idag har jag sytt om min kinaklänning!! Spets och broderier är ett minne blott! Jag har även sprättat upp och gjort om draperingarna. Men draperingsändringarna blev förstås begränsade, kjolen har ju inte mer tyg än den har liksom... Nu känns den mer "jag", kan absolut tänka mig att ha den nu! Vad tycker ni, ni som sett den förr (och andra förstås..)?

• Jossis81

oj fasiken vad mycket snyggare den blev!!!(tyckte iof sej att den va snygg innan me)  Duktig du ä!!!

• Aniara4

Mycket bättre! Vad duktig du är!

• Jenkan81

Jättesnygg blev den!!!!! WOW va duktig du är!

• Ocean Bride

1700-tal! Jag måste nästan påstå att den blev snyggare!! Den är ren nu lixom, ännu bättre till slöjan!!
    Till o med grabben i sofffan sa "oj!" hahah, det är bra betyg!! Skrattande

• IdaPierre

1700tal: jisses vad fin den blev!! Åh så duktig du är! Supersnygg verkligen. Tycker den blev MYCKET bättre nu!!

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden