tezz840 skrev 2011-01-21 11:49:02 följande:
Hittat min klänning på 2 sidor nu. =)
ToBrides.net och
Irenebridal.net
Någon som har hört eller har erfarenheter av dom?
Inte hört talas om nån av dem förut. Den sista sidan kunde jag inte öppna, hm. Men mitt trådlösa bredband är helt bängt (bor i skogen.. nästan..) så det kan vara därför. På den första sidan kunde jag inte hitta din klänning. *snurr*.
Ocean Bride skrev 2011-01-21 10:21:47 följande:
1700-tal!! Grymt att du beställer en ny. Håller tummarna!!

Ja, håll HÅRT! Det lär behövas...

Farmall skrev 2011-01-21 10:55:39 följande:
Är lite nervös nu. Jag har inte hört av dem på flera dar från milly. Vill ju höra så dem förstod hur jag menade med bilden på tröjan som bara var för halsbandet ju.
Men visst är det väl så att det kan ta några dagar ibland? Jag har ju inte all tid i världen, gifter mig ju 11 Juni.
Nu är det så att jag sedan en tid tillbaka har ett wholesale-konto hos milly bridal (företagare som jag är med flera webshopar, som nu även har öppnat webshop med kinaklänningar... Men det tänker jag inte säga mer om än så pga reklamförbudet) och hela den sajten har oxå varit jätteproblem med. De har problem med sin server just nu. Jag fick just igång mitt återförsäljaraccount men tror de har haft otroliga problem i ett par veckor.
Tror att nyåret infaller nu men samtidigt fick jag nyårshälsningar från säljavdelningen i början av jan. Vet inte om de hänvisade till vårt nyår eller deras...?
Hursom, skicka om samma mail en gång till. Överdriv och var lite påstridig. Sitt inte och vänta på svar som redan dröjt, för då kommer det inte.