frallan skrev 2011-03-09 13:02:17 följande:
Har inte riktigt kommit fram till hur jag skall ha håret än, men funderar lite på en stor härlig knut med massa löshår uppe på huvudet eller utsläppt med lite birgitte bardot uppsättning på sidorna, hehe flummig beskrivning. Och så blir det troligtvis inte vanlig slöja utan en birdcage med lite fjädrar eller strass eller något annat kul.
Smink kan jag inget om men det blir nog ganska enkelt med lite extra rouge på kinderna eller så
På bilden har jag ingen underkjol under klänningen och jag tror faktiskt inte det behövs, den känns ganska lagom puffig som den är... instämmer, tyll är gudomligt!
Åh, bird cage är ju ett måste!

Skumboll skrev 2011-03-09 13:02:32 följande:
Jag kan tyvärr inte hålla med. Min tankar går till arabbröllop á la jättepråligt.
Den rosa volangdrömmen ja.... måste jag förklara mig?

Jo men... den är elegant och stilren trots sina volanger, och jag tror att Du kan bära upp den (det skulle inte jag kunna...).
Nu ska vi inte ha för höga förhoppningar här, vi vet ju inte om bellorna håller sitt löfte ännu! Haha!
*Asgarv*

Jag dööör, arabbröllop?!

Hm, nåja, kanske inte ska fråga dig nästa gång...
Nej, så sant, vi ska inte lita på Bellorna. Även om jag har en av Jessicorna... De verkar unisont byta namn beroende på vilken avdelning man har att göra med!

Mix skrev 2011-03-09 13:03:16 följande:
visst är den! men vi kommer att vara här:
vilket rä en helt fantastikst romatisk plats men det känns som om något mer långt emd med spets eller flygig chiffong passar bättre..eller vad tror ni?
Oj, vilket ställe!

Ser ut som nåt ut Jane Austin... Ja, men klart du ska vräka på lite då - draperingar, spets, släp, svepande chiffong!
Hm, stilen på byggnaden är ju empirisk, svepande chiffong och lite gudinna-look skulle faktiskt sitta som gjutet till arkiteturen...
Vad är det för ställe? *Nyfiken*
frallan skrev 2011-03-09 13:06:51 följande:
Oj, länken blev fel... ska vara
www.mylove-bridal.com/ prova med den istället:)
Aha, då testar jag den...