frallan skrev 2011-03-04 13:18:50 följande:
Min klänning sitter nu fast i tullen
Som man längtar efter att få sin klänning, jag orkar inte vänta en dag till på att den skall komma! Har inget emot att betala momsen men önskar at det fanns ett enklare sätt, kanske att man kunde betala den redan vid köpet av sin vara... det tog två dagar för min klänning att ta sig från kina till göteborg och kommer typ ta en vecka eller mer för den att komma till mig från göteborg till göteborg...
Nu är den skickad från göteborg (dit den anlände) till helsingborg för att skickas tillbaka till göteborg...effektivt!
Momsen är betald och allt så nu är det väl bara att vänta!
Hoppas verkligen att den är mödan värd när den anländer till mig...
Åh, nej vad tråkigt!
lovvydovvy skrev 2011-03-04 13:29:27 följande:
Den här var det, milly är nästan 100 dollar billigare precis som de var på den andra i satin. Milly skriver ju vilket material de använder, dock inte hur mycket. Landy skickar inga specifikationer men de frågar efter min paypal så att de kan skicka en "invoice", vet ni om de skickar med specifikationerna då?
Blivit inspirerad av alla multiköpare här inne nu så funderar på att köpa båda klänningarna! Inte bra för budgeten att hänga här inne...
Lägger in en bild på det första klänningen också, om någon ny är nyfiken ller ni andra glömt vilken det var
Jamen visst 17, nu kom jag ihåg din klänning. Du visade ju bilder på när du provade den.
Konstigt att Milly är billigare på spetsklänningen dock. De verkar ju vara väldigt bra på just spetsklänningar, skulle trott de var dyrare.

Men du kanske du skulle ta Milly eftersom de gör den andra klännignen oxå. De är ju iaf duktiga på såna spetsklänningar.