• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Sörön10
    Darling Daisy skrev 2011-03-04 07:17:01 följande:
    Sörön10: Jag funderar på att beställa från Milanoo, men har inte gjort det ännu. Tror att det är någon eller några som redan beställt. Kanske Sommarbrud? Annars är det väl full fart på Milly nu igen, verkar som om det går många mail fram o tillbaka mellan trådmedlemmar och dem just nu.
    Åå det är så svårt att välja varifrån man ska köpa tycker jag! 

Jag ska ju inte köpa en brudklänning denna gång, så jag har väl kanske lite mer spelrum (kollar på olika ställen vad de har för snygga klänningar) men jag vill ändå ha en bra gjord klänning! =) 
  • Malin24

Chatade precis med Bella och min test klänning är nu lagd till produktion.Glad  Spännande, men åh va jobbig all denna väntan är...

• Sommarbrud
    Darling Daisy skrev 2011-03-03 20:32:51 följande:
    Nu är det ju väldans lugnt ikväll, men här har ni lite att leka med när ni återkommer!
    Vilken av dessa tycker ni är snyggast?
    (Bröllop på landet, fest i lada, brud i storlek 42, kommer att ta bort ev släp) 
    Jag röstar på ettan :)
  • Sommarbrud
    Sörön10 skrev 2011-03-03 23:49:12 följande:
    Kikar lite och undrar om det stämmer att många av er beställer från milanoo? 

Sitter i valet och kvalet över varifrån (och vad!) jag ska beställa en klänning och undrar vilka företag som är bra och pålitliga NU.  
    Jag har beställt från milanoo som ngn skrev, har inte fått hem klänningarna ännu ( har beställt en brudklänning och tre andra)¨De ska komm ai början av April skriver då hur de blev
  • Darling Daisy
    Sommarbrud skrev 2011-03-04 08:33:47 följande:
    Jag har beställt från milanoo som ngn skrev, har inte fått hem klänningarna ännu ( har beställt en brudklänning och tre andra)¨De ska komm ai början av April skriver då hur de blev
    De andra klänningarna du beställt - är det till dig själv eller tärnklänningar? Har du lust att visa även dom på bild?
    (bilder är ju alltid vår favorit här i tråden!)
  • 1700tal
    Darling Daisy - nr 1!! Superfin till ditt sammanhang med landet, lada osv...

Sommarbrud - beställ fluffklänningen omedelbums! Snyggaste klänningen i hela tråden och som gjord för dig!

Igår var jag med mamma förresten och provade massor av klänningar. Fick superhjälp av expediten och fastnade rejält för en av klänningarna. Och det var ju inte bra...
  • lunah
    1700tal - Nu får du väl ge dig!? Flört Det kommer inte finnas några klänningar kvar till oss andra om du bara tar ALLA! Haha..
    Eller du kanske ska köra klänningsbyte en gång i timmen under hela bröllopsdagen? Skrattande

Jag är så himla sugen på att beställa en till nu, men jag vill ha hem min första innan jag gör det tror jag.. eller är jag mesig då?
    Bröllop 28/5 2011
  • Skumboll
    1700tal skrev 2011-03-04 09:10:44 följande:
    Igår var jag med mamma förresten och provade massor av klänningar. Fick superhjälp av expediten och fastnade rejält för en av klänningarna. Och det var ju inte bra...
    Hahaha, vad var det för någon då?
  • Skumboll

1700tal: Är du haj på dethär med registrera företag? Jag har fastnat på inkomst av kapital och börjar undra om jag är helt dum i huvudet....

• 1700tal
    Skumboll skrev 2011-03-04 09:39:04 följande:
    1700tal: Är du haj på dethär med registrera företag? Jag har fastnat på inkomst av kapital och börjar undra om jag är helt dum i huvudet....
    Vilken blankett är det? Blivanden är mitt.. eh.. juridiska ombud. Kan vi kalla det.. Vilket i praktiken betyder att jag inte heller fattade. Kan fråga honom.

Den jag föll för var en W1 White One, men den var på rea och förmodligen förra års modell. Vilket gör att jag inte hittar den på nätet. Tog kort med mobilen men de blev inte så bra och vet inte hur man får in mobilbilderna i datorn? Går det?
    lunah skrev 2011-03-04 09:29:26 följande:
    1700tal - Nu får du väl ge dig!? Flört Det kommer inte finnas några klänningar kvar till oss andra om du bara tar ALLA! Haha..
    Eller du kanske ska köra klänningsbyte en gång i timmen under hela bröllopsdagen? Skrattande

Jag är så himla sugen på att beställa en till nu, men jag vill ha hem min första innan jag gör det tror jag.. eller är jag mesig då?
    Bröllop 28/5 2011
    Hihi, ska väl räcka åt er andra oxå - det finns ju "bara" 347 457 129 att välja mellan..

Men nja, ska nog bara ha en. Resten säljer jag.
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden