S2011 skrev 2011-03-02 13:44:06 följande:
Jag förstår verkligen ingenting.
Om vi inte skriver strikt om klänningsprocessen - är vi inte välkomna att skriva i den här tråden då?
Ja, det blir många sidor och nej, som ny går man väl inte igenom flera hundra sidor.
Men jag har heller aldrig upplevt att de som varit länge i tråden har varit snäsiga och inte velat svara på frågor som de nya har, hur ofta de frågorna än dyker upp. Tvärtom!
Jag tycker det är sorgligt om varenda tråd ska vara steril i den bemärkelse att det inte är "tillåtet" att sväva ut eller bara på häva ur sig lite av funderingar, hur dagen har varit etc. Då är inte jag intresserad av att delta i tråden längre, inte ens för att visa klänningen när den kommer eller ge omdöme om det företag jag beställt från. Det finns säkert andra som är sugen på gall-up-undersökning i såna fall.
Fy vad tråkigt att det ska vara snärt på fingrarna för att folk försöker vara vänliga, omtänksamma och peppa varandra.
Jag tror inte det är det de talats om, utan snarare att berika hela skiten med en tråd till, som kanske denna tråd (eftersom det är experttråden på ämnet) kan hänvisa till där det kan läggas recensioner om de olika företagen! Att man alltså plockar ut klara testimonials om de olika företagen där folk handlat och kan skriva om sina upplevelser, klart och tydligt! Då blir ju den tråden grymt informativ och de som vill fortsätta prata/skriva kan ju göra det i denna tråd, på samma sätt som ni hållit på i 260 sidor!
Vem som helst kan starta en sån tråd, men den kommer knappast hållas vid liv om inte ni som nu håller på och beställer fyller på den med era recensioner av företagen, och länkar till den i TS!
Varför ska man ta det personligt och bli förolämpad? Det förstår inte jag! Det handlar ju mest om att hjälpa folk och delge sina erfarenheter på ett överblickbart sätt!