Skumbolls bilder var nog för stora för att synas. Vet att BT har en max-storlek men kommer inte ihåg hur stor. 
lovvydovvy skrev 2011-03-02 12:50:28 följande:
Tycker också tråden fungerar som mer än bara prat om kinaföretagen och det är det jag gillar. Tycker om att se allas klänningar och rösta på vilken som är finast. Tycker det är mysigt att vi kommer in på oftast korta sidospår ibland. Allt prat runt omkring gör ju att det känns som vi lär känna varandra mer och det är ju bara roligt!
Trådar blir till det som de som medverkar gör det till och vill man ha en renodlad tråd om kina-företagen så är det ju inte svårare än att starta en sådan. Denna tråden kanske hade ett annat syfte från början men de två senaste månaderna har den vaknat till liv och blivit jättebra, och väldigt mycket av det beror på dig 1700-tal, samtidigt som du varit till oerhörd hjälp med all din expertkunskap!
Mer hejarklackar till folket!
Tack för det, har verkligen gillat att hjälpa de "nya" och det upplever jag att många av er andra oxå har gjort sedan ni gick med i "kinasekten"

och verkligen ansträngt er för att engagera de nya som tittar in och är nyfikna på konceptet. Är rätt förvånad över att det plötsligt blivit jobbigt för de nya i tråden, fattar inte varför helt ärligt. Jag skulle läsa de, låt säga 50 första sidorna i tråden och sen fylla på med nya frågor. Vi gamla rävar i tråden har ju varit snabba och generösa med svar åt alla.

Sommarbrud skrev 2011-03-02 12:54:20 följande:
Jag har oxå varit en stor del i sidospår här i tråden och skriver nu enbart i denna tråd. Har nu precis som 1700tal slutat skriva lika mkt o tänkte återkomma när mina klänningar kommer bara för o berätta hur de blev.
Jag hade aldrig börjat skriva i denna tråd om jag inte märkt att det var en rolig och familjär stämning :)
1700tal: Kan du inte inboxa mig sen när du slutat skriva här? Roligt o följa hur bröllopet blev :)
Ja, förlåtelse för de som skyldiga äro...

Men trevligt har vi haft och många har vi hjälpt - vi får se det så och inte gråta för många tårar.
Tycker det har varit jättetrevligt att följas åt hittills (haha, låter som ett begravningstal!) med klänningar, barnbestyr, extrakilon och slottsbekymmer. Vi håller faktiskt på att eventuellt
byta slott just nu, tro't eller ej... Uuups, nu blev det OT igen.

Visst kan jag inboxa dig sen om du har kvar ditt konto till 2012.

Vill absolut höra hur ditt bröllop blir och hur Görvaln sköter sig!

Kan du inte inboxa mig oxå när ni gift er och lägga in bilder i ditt galleri så man får se klänningen "live" sen?