Sörön10 skrev 2011-03-01 15:16:05 följande:
Ja, men det är ju ett antal som startas under åren och de förblir obesvarade, sökfunktionen på sidan suger och det är ändå rätt svårt att hitta aktuella erfarenheter. Och i de flesta trådarna står det ändå "Kolla i kinaklänningstråden, där finns folk" när någon undrat om nåt företag. Det blir ju ett moment 22!
Jag tycker det är synd för det skulle ju verkligen underlätta! Det är ju knappast så att ni som hänger här inne behöver vara rädda för att den här ska dö ut, om det nu är så, det handlar väl mer om struktur och att göra informationen lättåtkomlig för nya "shoppare"?
Jo, men det faktum att de specifika företagstrådarna dör ut eller blir obesvarare är ju en indikation på att behovet inte är tillräckligt stort.
Håller med dig att det är svårt att hitta i de evighetstrådar på forumet numera sedan spärren efter 3 mån har tagits bort. Men anledningen till att folk hänvisar till denna tråd är ju för att här är alla kinatjejer samlade och har man en konkret fråga så kan alltid nån svara.

Här kan man även jämföra och få en uppfattning av olika företag, något jag (om jag var ny shoppare) nog skulle sakna i 15 olika kinatrådar.
Men det är ju fritt fram att starta nya trådar. Om du vill ha mer struktur och lättåtkomlig information, skapa en ny tråd för respektive tillverkare vettja!

Låter som en bra idé, även om jag tror att många tillverkarna inte har tillräckligt många köpare för att hålla tråden uppdaterad.. Men då gäller det ju att de aktiva i de nya trådarna ser till att puffa upp dem så de inte faller i glömska.