Malin24 skrev 2011-03-02 11:14:47 följande:
Spännande att det börjar hända saker nu :)
Skumboll kan tyvärr inte se dina bilder, men är du nöjd?
1700-tal, när beställde du dina klänningar??
Jag beställde den 15/2, vad tror ni? evigheter kvar tills jag får se några bilder

När jag loggar in på den här sidan där man kan se status på klänning så står det bara: pattern making in process....
Volangklänningen beställde jag 17 febr och sidenklänningen 25 jan.

Darling Daisy skrev 2011-03-02 11:38:15 följande:
Jag tycker att det är lite svårt att veta vad som är lämpligast, att lägga recensioner i trådstarten eller i en egen tråd.
Nackdelen med att lägga i trådstarten är ju att bara TS kan uppdatera och att trådstarten kan bli vääääldigt lång, fördelen att det syns lätt.
Nackdelen med egen tråd är väl att den kan bli bortglömd och fördelen att ju att det blir lätt att hitta recensionerna.
Kanske vore det idé att starta en bildtråd/recensionstråd och länka till den i trådstarten.
Då kan man enkelt gå till den andra tråden om man letar efter speciell info, men samtidigt kan man diskutera hur mycket man vill här. O så kan man ju kopiera över inlägg om själva firmorna/beställningarna om de kommer upp till diskussion här.
Tycker oxå det är knepigt. Känner ett väldigt tydligt avståndstagande från vårt chitchatt och "peppning" och jag har förstås varit stor del i det. För min del har kinatråden fått en större betydelse än bara en tråd i mängden av trådar. Jag har nu slutat med "hejarklackssnacket" (vad det nu innebär) och jag håller mig till klänningarna. När mina klänningar kommer tänker jag inte längre delta i tråden. Jag har skrivit så enormt mkt ända sedan tråden startades och delgett precis allt i min klänningsprocess i hopp om att det ska kunna hjälpa andra. Och skälet till att jag orkat göra det är den familjära och omtänksamma ton som varit här hela tiden, även om vi ibland (i väntan på att höra från kinatillverkarna, bilder osv) har svävat ut i annat.