Jobbigt, feber, Har han det ofta ?
Vad spännande, ska ni bestämma menyn?
Ja, feber har han rätt ofta och tyvärr får han så hög feber. Problemet är att han inte svarar riktigt bra på varken ipren eller alvedon så febern är som en jojjo. Men jobbigast är nog alla kräkningar, att han blir uttorkad på mindre än ett dygn. Ser ut som en vårdinstans här hemma med droppställningar och mediciner, apparater, pumpar osv. Men men, det är så det är.
Menyn har vi i princip bestämt redan, men det är en del frågetecken där ändå. Men det är mer planering av tider, upplägg, utsmyckning av lokalen, dukning osv som vi ska gå igenom idag. Massa praktiska saker med andra ord. Ska bli roligt!
Ursch vad jobbigt för er alla. Vi hade kräksjuka för någon månad sedan och lillkillen blev riktigt dålig och uttorkad, var ju ett riktigt heltidsjobb att sköta om honom och försöka hålla honom från att bli uttorkad med tvångsmatning av vätskeersättning osv. Förstår att ni har fullt upp och att det är skönt med avlastning, ni gör ju ett jättejobb!. Är dessa symptom som en följd av hans övriga diagnoser?
Trevligt med god mat för er meny lät jätte god!
Vad tänkte ni bjuda på sommarbrud?
OJ ja om vi får smaka menyn ... Hmm vi har inte kollat så någa jag är ju extremt tråkig när det gäller mat, men vi ska ha ngt med kött för det vill Sambon ha sen har jag några veganer som kommer så jag kommer oxå äta vegan mat, är ingen köttfantast. Men vi har inte ens kollat måste sätta fart lite. Jag är mer ansvarig för efterätten. Vill ha ngt med choklad, men mamma säger att det är för tungt på sommaren tycker det låter dumt! Jag menar vill man inte ha efterätt får man äta tårta sen :)
Nämen choklad är väl aldrig fel!
Och gardinerna var jätte fina. Är också färgfeg men tror faktiskt jag skulle kunna ha de gardinerna till allt det vita!
flowerIowa: har inte beställt klänning ännu utan letar precis som dig. Tycker det är jätte svårt och fattar inte hur jag ska lyckas bestämma mig. Gillar spets men så hittar jag andra klänningar och vet inte om de kanske passar mig bättre.... Vi ska ha ett vinterbröllop i fjällen i en liten träkyrka så klänningen måste passa miljön....
Här väntar jag på att få skickade foton på lokal, miljö osv då vi inte själva bor i området där vigsel ska vara. har visseligen vart där tidigare men vill ha något att gå efter när jag planerar dukning osv. Lite jobbigt att planera när man är på annan ort.