lovvydovvy skrev 2011-02-25 15:21:10 följande:
Hmm, vad svårt det är med alla val!
Har nu haft mailkontakt med både milly och landy och fått prisförslag på min klänning och det skiljer ganska mycket. Milly 270 usd landy 379 usd. det får mig att undra vad skillnaden beror på, är det bättre kvalitet på tygerna som landy använder? Någon som vet?
Oj, vad mycket det skiljde i pris! Visst, landy har varit något dyrare på de klänningar jag frågat pris på men det har varit marginellt....
Sommarbrud skrev 2011-02-25 15:32:12 följande:
Vilken häftig soffa ni har! jag försöker att ändra vår stil här hemma, men jag e så tråkig direkt vi är o tittar så hamnar jag bland det vita. Nästa vecka ska vi köpa ny kökslampa.kollade på en vit igår ska genast ändra mig! Alla andra har så häftiga saker hemma! Skärpning Linnéa!Kanske blir mkt orange,rött o såna färger då, så jag blir kreativ:)
Haha, jag känner igen detdär.... man är rätt enkelspårig ibland!

1700tal skrev 2011-02-25 15:25:30 följande:
Oj, vad kul att höra att du oxå är företagare in the making!

Vad ska du jobba med, vad ska du göra/sälja? Nicke nyfiken...

Jag ska sy barnkläder (tro det eller ej!) och tanken är att jag så småningom ska ta fram egna tyger. Sen blir det nog lite grafisk formgivning också, lite vid sidan av sådär.
1700tal skrev 2011-02-25 15:25:30 följande:
Haha, det är bra, hobbyrum ska ju vara kreativa och livfulla.
Men till mitt försvar (för den knallröda och ljusblå väggkombinationen) måste jag visa vilket tyg jag har på soffan... See my problem... Förut var väggarna gräddvita och soffan stack ut som ett galet stoppljus. Så jag bestämde mig för att låta hela rummet bli ett stoppljus!

WOW vilken häftig soffa! Du får visa hela rummet sedan, inklusive soffan!