Skumboll skrev 2011-02-25 14:59:15 följande:
Tack, det ska blir roligt! Jag har inte så mycket att förlora iaf... kan ju inte gå mer än åt h-vete.

Oj, vad kul att höra att du oxå är företagare in the making!

Vad ska du jobba med, vad ska du göra/sälja? Nicke nyfiken...

Sommarbrud skrev 2011-02-25 14:59:17 följande:
Linaamanda:Kunde inte heller öppna länken, nu är jag nyfiken:)
1700tal: Ja det låter som du är en riktig konstnär med alla färger, du skulle tråkas ihjäl hemma hos mig, vitt vitt o lite svart. Kanske lite rött om det är ngt litet....
Jamen jag gillar oxå vitt och svart med en stänk rött. Har det inte själv i nåt rum men det känns fräscht och modern.

Tror dock inte jag skulle uttråkas nånstans, är nog en anpassningsbar kameleont...

Visste du förresten att man kan forma en fisk med färger? På 80-talet, när det var inne för företag att använda astrologi, inredde man kontorsrum till fiskar i färger som avspeglade den energi man ville de skulle ha i yrket. Orange, röda eller gula inslag i rummet gör en fisk kreativ, lila och grönt lugnar en fisk som har ett stressigt yrke, jordfärger får dem att organisera sig...

Skumboll skrev 2011-02-25 15:01:21 följande:
Lattefärger är ju rätt passé. Vitt ska det vara.
Jag kände mig sjukt vågad när jag satte upp en röd josef frank-tapet i mitt hobbyrum.
Haha, det är bra, hobbyrum ska ju vara kreativa och livfulla.
Men till mitt försvar (för den knallröda och ljusblå väggkombinationen) måste jag visa vilket tyg jag har på soffan... See my problem... Förut var väggarna gräddvita och soffan stack ut som ett galet stoppljus. Så jag bestämde mig för att låta hela rummet bli ett stoppljus!