Sommarbrud skrev 2011-02-22 19:35:15 följande:
Vad bra att det känns lite lugnare med klänningen :) Jag ska ju beställa en lång o en kort på torsdag ;) Längtar.
Ja vikten har gått ner o,7 förr veckan så inga jumbo steg. O idag fyller jag år så vi har bakat.. Var iof på spinning på förmiddagen idag så det är ju bra:) De har barnpassning så då kan jag träna på dagarna så nu har jag 2 gymkort så nu finns det inga ursäkter!
Grattis i efterskott får man väl passa på att säga :)
Grattis, grattis!!

Och tack, jag fyllde år igår...
Men det var ju super! 0,7 kg är ju jippi! Jag tar nya tag nu när dagen för tårtätande och smarrig överdådig frukost på sängen är över, hehe..
Idag har jag och mamma varit och tittat på vigselringar. Jag har ju "dilemmat" att ha 2 prinsesslipade diamanter i min f-ring och det är svårare än förväntat att hitta en ring som matchar. Fyrkantiga diamanter är både hutlöst dyra men dessutom svåra att hitta i vigselringar.. Men nu har jag hittat en som har runda diamanter men i fyrkantiga infattningar. Vilket gör att diamanterna ser prinsesslipade ut. Invecklat kanske...
Men vad tror ni om denna vigselring (kunde inte få in bild i tråden så måste tyvärr länka);
http://www.tvahjartan.se/collection.php?cat=30&id=95
till min förlovningsring som ser ut så här...

Alternativt, det "perfekta" (och dyyyra) matchande alternativet - motsvarande med prinsesslipade diamanter som jag egentligen vill ha...

Nu har jag ju inte bråttom med ring men grejen är att jag har 20 % på den första ringen som gör att jag blir lite stressad.
Men vad tycker ni, stilmässigt och prismässigt. Vet inte hur stor prisskillnad det blir mellan de två eftersom vi har släktguld i inbyte men diamanterna är det som kostar.. Suck. Säg nu ärligt vad ni tycker.. Allt är inte en prisfråga dock, den här ska man ju ha hela livet...