Miceme skrev 2011-02-23 12:47:03 följande:
Jag tyckte nog att den första ringen var finare, men det är ju du som ska känna....
Jag har ingen aning om hur karaten påverkar ringen. Kanske finns någon liknande ring med högre karathalt för ett skapligt pris?
Jo, det gör det säkert. Men grejen är ju att den egentligen (för mitt nuvarande ekonomiska läge) är för dyr redan i 10 karat. Och jag tror att jag nog kommer tycka om titanringen mer under längre tid än den andra... hm..
1700tal skrev 2011-02-23 12:52:18 följande:
Ok, nu har jag beställt sidenet!!
Jo, fast verified by visa har väl samma funktion? Dessutom går åtminstone Millys kortbetalningar via paypal OCH verified by visa så det borde väl vara säkert. Har ingen jättekoll på allt sånt här dock...
Men via ett paypalkonto måste man ju ge uppgifterna till paypal istället. Väl? Eller?

Verified by Visa är nog också säkert, det är ju framtaget för att göra kortbetalning säkrare iaf :)
Man kan sätta över pengar i sitt paypal-konto, så man behöver inte lämna några kortuppgifter om man inte vill.
Skumboll skrev 2011-02-23 13:06:55 följande:
Bara jag som inte har någon förlovningsring?

Gubben är ringmärkt - men inte jag. (får inte på mig ringen efter jag blev gravid.... ehm, det var ju bara fyra år sedan....)
Du har sällskap av min blivande iaf :) Här är det bara jag som har förlovningsring, men den ryker när vigselringen kommer, eftersom det är hopplöst att hitta nåt som funkar ihop med en silverring med grekiskt mönster... den får vara i halskedja eller på andra handen eller så istället :)