Skumboll skrev 2011-02-19 21:46:46 följande:
Här är jag!
Och jag har beställt min andra klänning idag, tjoho!

Gubben sa "naturligtvis ska du köpa en till", men det gör fortfarande ont i mitt stenbocks-hjärta.
Härligt!! Vilken blev det som andra klänning? Kommer inte riktigt ihåg

IdaPierre skrev 2011-02-19 23:51:12 följande:
Jag ska snart skicka iväg en beställning till lanybridal för en tärnklänning.
Denna ska ja beställa till min tärna, men den kommer bli i chiffong och sen i färgen ljus silver och bandet i midjan ska vara ljus rosa.
Min tärna ville hellre ha chiffong och det tycker ja oxå så det blir lite mer samma stil som min klänning..så vi håller oss till samma stil genom hela bröllopet. Gillar chiffong då det är lite mera "fladdrigt" och lätt :)
Det tror jag kan bli jättefint!!
CiaLia skrev 2011-02-20 00:14:08 följande:
hej hej!
Jag har nu studerat Kinaklänningssidor ett tag då jag verkligen måste se till att göra min beställning inom kort. Bor i svindyra Schweiz nu i några månader och här är ALLT så dyrt så jag tänker inte köpa klänning här.
Nu min fråga till er, tror el vet ni att klänningarna man beställer från milly, landy eller liknande ger dig fin passform, fint material och allt det där?
Jag är så himla skraj at beställa nåt som ser så vackert ut på bild och sen får man hem det och blir jättebesviken. Antar att alla känner likadant. Kan inte några vänliga själar lägga upp bilder på sig själva i sina beställda Kinaklänningar så skulle jag bli så glad

Hej!
Du kan ju beställa efter dina mått.. "IdaPierre" fick hem sin klänning häromdagen, sida 174 såg jag att bilderna låg på, superfin var den!!