Sommarbrud skrev 2011-02-15 20:07:40 följande:
Men det här är en lilly klänning. Jag gillar den inte alls har jag kommit på! Ser super tjock ut! Gillar nog inte klänningar... :(
Men självklart ska jag beställa en ny herregud det är ju en investering!
Jaså, en lilly.. Buu!
Tycker iaf inte du ser tjock ut.

Men förstår hur det känns när man provar ibland. Jag testade ju ett ålaskinn mermeidklänning i en butik och jag har aldrig känt mig mer som en slumpig elefant som fick hasa fram för den var så tajt att den inte gick att gå i!

Och personalen bedyrade att den var som gjoooord för min figur... Pyttsan! Så känns det inte rätt så gör det inte!
Som sagt, beställ en ny!
SKUMBOLL förresten - hur kom det sig att det var så stor skillnad i leveranstid mellan dem? Sa de nåt skäl till det?
IdaPierre skrev 2011-02-15 20:13:49 följande:
Kom inget paket idag..åh ja blir galen. Ringde DHL.
Samtalet med DHL idag:
Jag: undrar vart mitt paket har tagit vägen. Berättar om igår och att chauffören skrivit en lapp där det står att han kommer imorgon ( läs idag) med det igen. men det har inte kommit någon.
DHL: jaha det va konstigt för om man har missat paketet måste man ringa hit o begära en till utkörning. Så du vet ungefär vilken tid vi kommer med det så du är hemma.
Jag: jaha det va jävligt dåligt eftersom han skrev en lapp om att ni skulle komma idag ist..nu har ja ju suttit o väntat hela dagen på er.
DHL: ja det va verkligen dåligt av chauffören att säga så. Ska kolla för säkerhetsskull så det inte har blivit utkört....Nej det ligger kvar här på vårat lager. Men då bokar vi en utkörning till dej imorgon så imorgon runt 13.15 ska det komma en bil med paketet till dej.
Fan tror ni ja va irriterad lr?? Grrrr!!!!!
Nu hoppas jag verkligen att det kommer imorgon...fan jag blir så irriterad!!!
Åh nej vad trist!

När fick kom åkte jag och hämtade det, då fick jag det på en halvtimme. Annars hade jag fått vänta oxå och det har man ju inget tålamod till...