dobbenochister skrev 2011-02-15 15:26:01 följande:
Jag är ny här på tråden och har suittit och läst en massa inlägg att det nu börjar snurra lite

jag har tittat på både Millybridal och Landybridal... vilken har ni beställt från och om ni fått era klänningar blev de bra???
Välkommen, välkommen till tråden!!
Tror de vanligaste som beställes från i nuläget är milly, land, milanoo och wedingdresses (tradera o ebay?)
Men därmed inte sagt att de är de bästa, vi faller för grupptrycket tror jag...

lovvydovvy skrev 2011-02-15 15:00:36 följande:
Funderade också om den är för avancerad för kina... Du är ju experten här så vad tror du?
Mja, rent spontant skulle jag gissa att den inte blir likadan. Lik, ja, men inte likadan..
Beställde ju en spetsslöja med ovanligt mönster och det vad "oh, yes, yes, no problem, we can make that veil for you!" men inte fasen blev det som ursprunget. Bra blev det, men inte alls som den bild jag skickade från början.
Men jag ser PRECIS det du ser i den klänningen, det gör jag verkligen. Frågan är bara om kineserna gör det... Inte helt säker på att de lyckas fånga "det där" som du (och jag) gillar...
Darling Daisy skrev 2011-02-15 15:11:22 följande:
Jag tror att det är färgen jag föll för först, fast vad det blir för färg i slutändan vet jag ju inte än.
Jag googlade lite och det verkar som om kragen är löstagbar (som en bolero, typ). Det är ju blomkragen och färgen som är häftigast.

Precis som jag då, fastnade för en drös klänningar tills jag fattade att det inte var modellerna jag gillade utan färgen!

Håller med, den mörkare färgen är underbar!

Jag har ju oxå beställt än i champagne nu, den är mer jag liksom... Och gillar blommor därimellan jag oxå...