• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Farmall

För min del går det bra, bara kul att diskutera mera. Jag har redan gått ner det jag vill med jag kan ju försöka peppa er. För mig hjälpte det att äta rätt (inget godis mer än på lördagar=svårt, men ett måste) och sen har jag tränat zumba. Funderar faktiskt på att lägga in lite zumba i valsen, skulle vara häftigt.

Kommer inte ihåg om jag berättade men näbbklänningen kom i fredags och den far helt otroligt underbar. Sååå fin! Värd mycket mer än den kostade, jag är så nöjd. Hoppas man blir nöjd med brudklänningen också, har ju inte hört något ifrån dem på länge nu.... nervöst.

• Sommarbrud
    Farmall skrev 2011-02-14 11:22:33 följande:
    För min del går det bra, bara kul att diskutera mera. Jag har redan gått ner det jag vill med jag kan ju försöka peppa er. För mig hjälpte det att äta rätt (inget godis mer än på lördagar=svårt, men ett måste) och sen har jag tränat zumba. Funderar faktiskt på att lägga in lite zumba i valsen, skulle vara häftigt.

Kommer inte ihåg om jag berättade men näbbklänningen kom i fredags och den far helt otroligt underbar. Sååå fin! Värd mycket mer än den kostade, jag är så nöjd. Hoppas man blir nöjd med brudklänningen också, har ju inte hört något ifrån dem på länge nu.... nervöst.
    Körde du zumba på gymmet ?
    Åt du vanlig mat alltså lite av allt eller tog du bort ngt ? Frutom godis kakor och allt sånt
  • Farmall
    Sommarbrud skrev 2011-02-14 11:27:21 följande:
    Körde du zumba på gymmet ?
    Åt du vanlig mat alltså lite av allt eller tog du bort ngt ? Frutom godis kakor och allt sånt
    Nej, jag köpte ett paket med 4 dvd-skivor och "marakas"hantlar och sen har jag kört här hemma, men det finns ju på gym också. För mig passade det bättre här hemma, eftersom jag har två barn och en sambo som har fullt upp. På det viset kunde jag ju träna fast de var med. I början körde jag varje dag.
    Jag har inte tagit bort något förutom socker, alltså synligt socker som godis och kakor och glass...

Jag vägde mig dagen efter förlossningen och fem månader efter hade jag gått ner 22kg. Jag är nöjd nu, väger mycket mindre nu än jag någonsin gjort. Nu har jag fått med sambon också som var HELT anti innan, men nu kör han och tycker faktiskt att det är kul, fast det tar emot att erkänna.
  • Farmall

To die for: Du och jag som är lejon här i tråden då..

• Sommarbrud
    Farmall skrev 2011-02-14 11:34:00 följande:
    Nej, jag köpte ett paket med 4 dvd-skivor och "marakas"hantlar och sen har jag kört här hemma, men det finns ju på gym också. För mig passade det bättre här hemma, eftersom jag har två barn och en sambo som har fullt upp. På det viset kunde jag ju träna fast de var med. I början körde jag varje dag.
    Jag har inte tagit bort något förutom socker, alltså synligt socker som godis och kakor och glass...

Jag vägde mig dagen efter förlossningen och fem månader efter hade jag gått ner 22kg. Jag är nöjd nu, väger mycket mindre nu än jag någonsin gjort. Nu har jag fått med sambon också som var HELT anti innan, men nu kör han och tycker faktiskt att det är kul, fast det tar emot att erkänna.
    Ja det skulle passa mig att kra hemma oxå faktiskt eftersom jag har barn o en sambo som jobbar jämt. Hmm kanske ska köpa
  • Farmall
    Sommarbrud skrev 2011-02-14 11:36:51 följande:
    Ja det skulle passa mig att kra hemma oxå faktiskt eftersom jag har barn o en sambo som jobbar jämt. Hmm kanske ska köpa
    Paketen kostar en del, men för min del har det varit värt mycket mycket mer. Däremot är det ju olika.
    Kolla youtube så ser du lite hur det är.

Måste bara förtydliga att jag inte har något med företaget att göra. Tycker bara det har funkat mer än bra för mig.
  • Sommarbrud
    Farmall skrev 2011-02-14 11:47:30 följande:
    Paketen kostar en del, men för min del har det varit värt mycket mycket mer. Däremot är det ju olika.
    Kolla youtube så ser du lite hur det är.

Måste bara förtydliga att jag inte har något med företaget att göra. Tycker bara det har funkat mer än bra för mig.
    Vart köper man det ? Förlåt att jag frågar så mkt :)
  • Farmall
    Sommarbrud skrev 2011-02-14 11:48:18 följande:
    Vart köper man det ? Förlåt att jag frågar så mkt :)
    Jag köpte det på internet, vet inte om jag sökte på google på zumba. Tror det. Jag kan kolla, vänta.
  • Farmall

www.zumbafitness.se

Här köpte jag mina. Kolla förresten tradera och blocket också, där kan man hitte billigare ibland... :)
    Inte så gott om pengar nu när man planerar bröllop.

• to die for
    Skumboll skrev 2011-02-12 17:26:42 följande:
    Kolla, här är en till fin bild på klänningen och personen är ju inte speciellt smal... 

Superfin klänning, något sådant skulle jag kunna tänka mig om det inte funkar med den jag har beställt.
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden