Farmall skrev 2011-02-13 23:07:34 följande:
1700tal: Tack för astrologin. Superkul tycker jag. :)
Ni är sanslösa, min son har varit sjuk eller är och jag har lagt mycket tid på honom + att vi har testat bröllopsmaten i helgen och har inte hunnit in här och vips så har sidorna rasslat på. Får ju springa ikapp er.
Ang toabesöken så har jag fått tips iaf att använda stayups och INTE strumpbyxor om man ska kunna sätta sig på toan.
Sommarbrud: Verkar som jag missat omröstningen, men jag skulle valt 2:an helt klart. Tycker den är super fin!
Gonatt, hoppas jag hinner med er imorgon.
Varsågod! Lite OT är det ju men så skoj att det inte går att låta bli...
Jo, så har jag oxå resonerat, Strumpbyxor är uteslutet i vilket fall som helst för jag tycker de ser rätt fåniga ut och är bara obekväma... Men det förstås, en inhållande strumpa av något slag ser ju ännu fånigare ut!

Wintercandles skrev 2011-02-13 23:15:50 följande:
Hmm då förstår jag, kanske hon menade att det äkta duchess sidentyget inte finns i den kulören. För det är det jag helst vill ha. (Har sett en klänning i det tyget från Jim Hjelm & fastande verkligen för den matta kvaliteten.) Om det inte blir TOKDYRT ;) Har inte fått något pris ännu. Jag hoppas på svar imorgon måndag.
Får se om jag får en chock & väljer det andra tyget.
Hur mkt kostade din utsedda klänning i vanligt tyg då? Hur långt har du tänkt att sträcka dig till i pris för att få den i siden? Min kostade ungefär 4 ggr mer från millys så jag ville inte ta den risken utan att veta säkert att modellen var bra och jag verkligen kommer välja den. DÅ kommer jag överväga att låta göra en i siden om budgetet räcker till det då...

Luxuz skrev 2011-02-14 07:27:10 följande:
1700tal: Jag frågade hur mycket billigare det skulle bli utan släp och då drog de av 10 dollar. Tack för tipset!
Vad bra, alltid något...

jennifaer skrev 2011-02-14 08:06:43 följande:
Hej!
Jag tänkte också hoppa in här eftersom jag funderar på att köpa en klänning från kina. Jag kommer nog ha lite svårt att hitta en brudklänning som sitter bra och därför känns det enklast att beställa en efter mina mått:)
Jag såg förresten att ni har diskuterat något att ha under men som inte har ben, kan det vara den här?
www.evasunderklader.se/kjolar-klaenningar/kla.../
Hjärtligt välkommen till tråden!
Den var ju bättre nertill men jag ska nog inte ha en som går upp över bysten. Har så liten byst så jag vill inte platta till den, bara midjan...