• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • MaddeåMats

hysterica75: Åhh, vad kul! Jag längtar såå tills min kommer!

• hysterica75

MaddeåMats skrev 2010-12-02 22:30:11 följande:
    hysterica75: Åhh, vad kul! Jag längtar såå tills min kommer!

ja:) jättekul.. blev så nervös när den kom så var tvungen ringa grannen som fick komma öppna paketet:) haha

• Mariabridetobe

Fick igår bilder med pleat confirmtion på överdelen, tyget ser jätte fint ut, vacker lyster och nu ska de göra kjolen och där blir det oxå en confirmation, då det är massor av veck i den.. men det verkar gå riktigt fort... Längtar tills kläningen kommer...... ;-P De har svarat supersnabbt de sista 10 mailen.... Jätte nöjd med Millybridal hittills!!!

• MiaSKPG

jan2011: hur lång tid fick du vänta på klänningen från shopindream? beställde du custom size och var isåfall måtten i inches då?
    Hittade en superfin som jag blev lite sugen på att beställa. Bara 135$ = cirka 940kr :-O

• 1700tal

hysterica75 skrev 2010-12-02 20:53:06 följande:
    idag kom min klänning:) köpt från dressale och jag älskar den

Kan du inte lägga upp bild på den i ditt galleri??

• hysterica75

bild finns nu i mitt galleri:) den var även ÄNNU snyggare i verkligheten, synd bara att den är en aning för liten, men hade ju redan planerat att gå ner några kilo innan den ska på på riktigt:) så efter jul blir det typ vatten å kärlek bara..

• MiaSKPG
    hysterica75 skrev 2010-12-03 20:26:55 följande:
    bild finns nu i mitt galleri:) den var även ÄNNU snyggare i verkligheten, synd bara att den är en aning för liten, men hade ju redan planerat att gå ner några kilo innan den ska på på riktigt:) så efter jul blir det typ vatten å kärlek bara..
    det finns inget galleri att välja på din presentation? :/
  • hysterica75

MiaSKPG skrev 2010-12-04 07:23:38 följande:
    det finns inget galleri att välja på din presentation? :/

oj då:) haha nybörjarfel:) fixar det nu då..

• Wintercandles

hysterica75 skrev 2010-12-05 00:07:48 följande:
      oj då:) haha nybörjarfel:) fixar det nu då..

underbar klänning. kul att du vågar lite annat än vitt :)

• 1700tal

hysterica75 skrev 2010-12-03 20:26:55 följande:

Snygg! Ska du ha den i svart eller beställde du den i vitt/ivory? Är den från Linea Raffaela (eller dvs kopia av)?

Milly Bridal (eller Paypal) verkar ha tappat bort mina $90 som jag betalade för slöjan... Milly Bridals manager och jag letar febrilt och Paypal verkar helt omöjliga att få tag på!

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden