• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • lindacj

Ni som tagit ett kort och skickat, har ni tagit egna kort eller kort från internet. Får de med alla detaljer??? Funderar på landybridal, men känner mig lite nervös att det inte ska bli så bra som orginalet.

• YET

Funderar på att beställa min klänning från light in the box, ngn annan som har gjort det o har lust o berätta hur det funkade, hur lång tid det tog o om ni er nöjda?

Vill ha den i svart ist för vit. Någon som har oxå gjort så? Å är svart riktigt svart?

• MiaSKPG

Jag tänktebeställa ett fabric swatch av millybridal nu men får bara felmeddelandet:

Attention
    It seems that you have reloaded the verify form. Please use the store navigation links.2

När man kommer till betalningsalternativen.
    Nån fler som haft problem med det?
  • lovvydovvy
    MiaSKPG skrev 2010-11-02 08:14:41 följande:
    Jag tänktebeställa ett fabric swatch av millybridal nu men får bara felmeddelandet: Attention It seems that you have reloaded the verify form. Please use the store navigation links.2När man kommer till betalningsalternativen. Nån fler som haft problem med det?
    Hade också det problemet men det var bara att skicka ett mail till dem så hjälpte de mig och skickade proverna snabbt som bara den :)
  • MaddeåMats

Samma sak för min del, hade också problem att beställa fabric swatch så jag kontaktade dem och så hjälpte de mig, tog 2 veckor sen hade jag proverna! (kostade typ 16kr)

• awarwen

Oj, läser att ni som gifter er i juni 2011 redan ska beställa. Jag trodde jag kunde vänta ett tag till. Ska gifta mig den 24e. Tar det så många månader att få hem klänningen?

• Wedding2012

har ni hittat skor? ge tips på affärer oavsett internet eller fysisk butik, leter för fullt men hittar inget..

• MiaSKPG

jag köpte mina på skopunkten i somras :) Typ pumps med liten klack i gräddvitt/skimmer :)

Tack för tipsen! Ska maila dom :)

• MaddeåMats

awarwen: jag har läst i tidigare trådar om Kina-företag och ibland verkar de bli välldigt försenade, och sen tänkte jag det kunde vara bra att ha den i god tid om det behövs göras ändringar....

Wedding2012, jag köpte mina skor på Bianco förra sommaren, kan tänka mig att det är lite svårt att hitta vita skor nu, men vänta tills våren/sommaren, då brukar de flesta skobutikerna ha riktigt bra urval!

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden