• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Preggie
    Invincible skrev 2010-09-12 12:31:33 följande:
    Vad finns det för företag som syr upp efter bilder? (Tärnklänningar)
    Milly Bridal håller på att sy min brudklänning efter en bild. Maila dem och kolla.
  • serenity

Köpte min klänning via ebay från Kina..

• Dolly P

Är det någon som har beställt sin klänning från bridal101?

• Dolly P

Ingen som har några erfarenheter?

• Divina73

Humlan66 skrev 2010-09-10 14:18:33 följande:
    Åhh va spänannde och vilken spännade vigsel och resa du/ni ska göra. WOW den måste du berätta om sedan

Ja, det är spännande... och stressande också måste jag säga. det är mycket att planera om man nu bryr sig om detaljer som jag gör. Visst kommer jag dela med mig om ni vill höra ;)

• pookiepie

Jag har beställt min klänning och mina tärnors klänningar från lightinthebox.com, jag är super njöd, kvaliten är jätte bra, det är verkligen min drömklänning! Tärnornas klänningar kom för 2 dagar sedan, dom är helt perfekta! Kan verkligen rekommendera ALLA att beställa från den sidan!! :)

• Divina73

pookiepie skrev 2010-09-19 17:44:09 följande:
    Jag har beställt min klänning och mina tärnors klänningar från lightinthebox.com, jag är super njöd, kvaliten är jätte bra, det är verkligen min drömklänning! Tärnornas klänningar kom för 2 dagar sedan, dom är helt perfekta! Kan verkligen rekommendera ALLA att beställa från den sidan!! :)

BILDER???!!

• Mariabridetobe

Jag har hittat flera klänningar på Sheshopping som jag vill ha =) Men tänkte prova klänningar här hemma först för att se vad jag passar i för typ mm, innan jag beställer. Men är lite nervös för betalning och frakt, har hört att man bör räkna med den dubbla tiden för frakten. Annars finns det billiga och fina klänningar på ebay oxå, men det känns inte lika kontrollerat, eller är det någon som handlat där??

• Squeezetoy

Hur är det nu med hur lång tid man måste beställa i förväg. Har en känsla av att jag nog är ute lite sent. Vi ska gifta oss den 6e januari nämligen.

Har läst något om rush-order någonstans också.

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden