• Wedding2012

Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?

Någon mer här som ska gifta sig 2012? jag vet att det är väldigt långt fram men det kanske finns fler ändå =).

Min sambo friade till mig den 14/8 på våran 1 års dag för förlovning och den 11e augusti 2012 blir det bröllop! =D.

• Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?
  • Cicci90
    moa2012 skrev 2012-06-28 18:23:28 följande:
    japps ja jag ska ha dem som stolsöverdrag =) och karaffer till vinet..
    ja man blir ju lite efter dum men men gjort är ju gjort...
    lycka till på jobbet =)..jag går på semester v.29 så hinner med allt då..
    Kan det vara karaffen LÖNSAM? Flört Vi har just nu 11 karaffer av den modellen ståendes i förrådet.. Känns som att man kommer ha mycket nytta av det sen....? Men de var ju billiga! Tungan ute

Tack! :)
  • sommarblommor

Japp! Vi gifter oss då :)

• sommarblommor

Vi gifter oss den 11:e aug 2012 och jag är med i en tävling där jag vill vinna ett SPA-kit till vår bröllopsdag. Tävlingen har redan hållet på ett tag så jag har nog inte så stor chans att vinna men man kan ju alltid försöka. Om jag ska ha en chans så snälla gå in på Facebook och sök på Lush Kungsgatan. I loggen på ALLA finns en bild på mig och min 3-åriga son utanför affären. Klicka på LIKE så hjälper ni mig på traven. Kram

• åsissen

Hjälp!!!! Låg en lapp i brevlådan idag att " Nu är det dags, på Lördag 30/5 kl 03.45 så hämtar de mig, jag ska sätta på mig gummistövlar och oömmakläder samt prinsessorna på huvudet" Är det någon som har en ide vad de kan göra med en kl. 4 på natten ????

• moa2012
    Cicci90 skrev 2012-06-28 18:30:45 följande:
    Kan det vara karaffen LÖNSAM? Flört Vi har just nu 11 karaffer av den modellen ståendes i förrådet.. Känns som att man kommer ha mycket nytta av det sen....? Men de var ju billiga! Tungan ute

Tack! :)
    japps det blev 20st lönsam karaffer ,dem har 10 i lokalen ...för vi ska ha både vitt och rött vin samt vatten i dem..
    ja dem var billiga =)

• Cicci90
    åsissen skrev 2012-06-28 22:24:47 följande:
    Hjälp!!!! Låg en lapp i brevlådan idag att " Nu är det dags, på Lördag 30/5 kl 03.45 så hämtar de mig, jag ska sätta på mig gummistövlar och oömmakläder samt prinsessorna på huvudet" Är det någon som har en ide vad de kan göra med en kl. 4 på natten ????
    hahahahaha..! Tyst Vad roligt! Fast jag hade nog blivit skräckslagen över en sån lapp! Känns nästan värre att veta när de kommer! Tungan ute
    Men vad man gör kl 4 på morgonen har jag inte den blekaste om..
    Ni kanske ska åka långt? Ullared, tåg.... Du har inte vänner som kan skämta om en sån sak, du väntar dig att de ska komma på lördagen och så kommer de på fredagen istället, eller senare på lördagen? Fast det vore elakt att lura dig att gå upp så tidigt Tungan ute
  • åsissen

Ja alla scenario har jag försökt tänka mig men kan inte komma på något vettigt, dessutom så ska jag jobba i helgen men det vet de ju om s jag ligger och funderar och vänder och vrider på allt :) hade kanske varit bättre att inte veta för jag har svårt att tänka på något annat just nu men visst det ska ku förhoppningsvis bli kul iallafall ;)

• Rosi
    åsissen skrev 2012-06-28 23:16:05 följande:
    Ja alla scenario har jag försökt tänka mig men kan inte komma på något vettigt, dessutom så ska jag jobba i helgen men det vet de ju om s jag ligger och funderar och vänder och vrider på allt :) hade kanske varit bättre att inte veta för jag har svårt att tänka på något annat just nu men visst det ska ku förhoppningsvis bli kul iallafall ;)
    Jadu vad du ska göra så tidigt vet man inte... det är säkert någon längre resa.. Men med gummistövlar vet jag inte vad det kan ha kommit ¨på.. Ska bli kul att höra hur det gick efter...
  • Millan1984
    åsissen skrev 2012-06-28 22:24:47 följande:

Oj. haha....du får berätta hur det gick sen :p

Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?