• Wedding2012

Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?

Någon mer här som ska gifta sig 2012? jag vet att det är väldigt långt fram men det kanske finns fler ändå =).

Min sambo friade till mig den 14/8 på våran 1 års dag för förlovning och den 11e augusti 2012 blir det bröllop! =D.

• Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?
  • Rosi

Det är så störande att jag bara kan ladda upp en bild i taget...

Men här är iaf våran tårta. =) Mmm så god den var. =D det är hjärtan, med vit marsipan och rabarbermousse i mellan.. Inte den bästa bilden då det är fel vinkel..

• Hanna05

Har inte heller fått bilderna från fotografen, men har massa egna. Lägger upp imorgon kväll! Tror jag måste förminska dem för att de ska synas här... det kommer ta sin tid. Annars kan ni alltid gå in på min blogg och kika :)) 

• Millan1984

Vi har fått våra. Fotografen sa att han aldrig fotat så mycket under ett bröllop :p, vi har fått dem oredigerade, nu ska vi välja ut bilder till ett album och välja ut de bilder vi vill ha i tidning/nätet. Alla bilder han fotat får vi göra vad vi vill med, så det kommer bli canvas och fotobok/-böcker av det hela
  • moa2012
    Hanna05 skrev 2012-08-20 22:54:24 följande:
    Har inte heller fått bilderna från fotografen, men har massa egna. Lägger upp imorgon kväll! Tror jag måste förminska dem för att de ska synas här... det kommer ta sin tid. Annars kan ni alltid gå in på min blogg och kika :)) 
    vad heter bloggen ??
  • FruStendahl
    åsissen skrev 2012-08-16 17:39:26 följande:
    Fru Stendal: det var inte helt lätt att få med barnen men vi gjorde en Fylking som man annars aldrig gör, hade med oss en påse med godis och sa typ ett leende och ni får en godisbit osv ...... Hahahaha det funkade perfekt :) Tackkort beställer vi från kortdesign, vi beställde inbjudningskorten därifrån. Vi väntar fortfarande på resten av bilderna från fotografen så då blir det till att försöka välja :)
    Åh vad smart.., jag hade inte tid att tänka på det..., haha! 
  • Hanna05

Har lagt ut en egen tråd nu med bilder, kika i den :) 

• Rosi
    Hanna05 skrev 2012-08-23 22:21:56 följande:
    Har lagt ut en egen tråd nu med bilder, kika i den :)
    Vad döpte du ditt forum till??
Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?