• Wedding2012

Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?

Någon mer här som ska gifta sig 2012? jag vet att det är väldigt långt fram men det kanske finns fler ändå =).

Min sambo friade till mig den 14/8 på våran 1 års dag för förlovning och den 11e augusti 2012 blir det bröllop! =D.

• Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?
  • Millan1984

Har ni funderat på var ni ska fixa era tackkort någonstans?? vet ni nån bra sida på nätet?? Det dröjjer innan vi får fotografens bilder, han tog ju ändå mer än 2.000 bilder, men det skadar ju inte att vara ute i god tid och kika efter något som är fint...

• Rosi

Millan: Vi kommer beställa våra på vistaprint.. köpte våra inbjudningskort där... =)

• M040812J

Vi tog bilder på alla gäster med en guldram, jag ska skicka dom som tackkort. Men funderar på att skicka ett traditionellt också. Får bilderna från fotografen i slutet av veckan eller början av nästa. Så jag bestämmer mig nog då.

• åsissen

Fru Stendal: det var inte helt lätt att få med barnen men vi gjorde en Fylking som man annars aldrig gör, hade med oss en påse med godis och sa typ ett leende och ni får en godisbit osv ...... Hahahaha det funkade perfekt :) Tackkort beställer vi från kortdesign, vi beställde inbjudningskorten därifrån. Vi väntar fortfarande på resten av bilderna från fotografen så då blir det till att försöka välja :)

• moa2012
    Rosi skrev 2012-08-15 09:04:08 följande:

Gud vad fina alla är.. =)

Moa2012 Fick ni många rätt på eran lek.. även vi fick göra den.. =)

ja det är en rolig lek =) tror vi fick 10 frågor och vi var oense på 1 tror jag ...då var det typ en fråga vem städar mest hemma hos oss??..och han svara han och jag svara jag ....han vet att det är jag men han ville inte erkänna det typ hahah =) minns inte om det var exakt den frågan men principen var den samma trots frågan,att min man inte våga erkänna sina brister..
  • Rosi
    moa2012 skrev 2012-08-17 00:08:50 följande:
    ja det är en rolig lek =) tror vi fick 10 frågor och vi var oense på 1 tror jag ...då var det typ en fråga vem städar mest hemma hos oss??..och han svara han och jag svara jag ....han vet att det är jag men han ville inte erkänna det typ hahah =) minns inte om det var exakt den frågan men principen var den samma trots frågan,att min man inte våga erkänna sina brister..

Hehehe som vi.. Vi fick sådan frågor som kanppt vi själva kan svara på... Men har bäst humor.. båda har skit kass. =P Men de andra var vem sitter längst på toa.. ingen lätt fråga vi är där lika kort stund så det var bara å gissa.. =P själv klart tog vi inte samma då..=P

Men kul hade vi allt å folket trodde vi skulle få mindre rätt å det är ju bra att vi fixade in det så bra.. :D

• Cicci90

Här kommer lite bilder från mig Glad
    Har fått bilder från fotografen, men jag vet inte om jag får publicera dem på internet så dessa är tagna av min lillebror
    Lokalen innan dukning

Lokalen efter dukning, det saknas dock festhäften (gröna) och små gröna blommor på borden, så det ser lite väl vitt ut.. Tungan ute

Vi bytte ut de frukansvärt fula blombrukorna mot flaskor med grönt organzaband, ståltrådshjärta och en stor blomma.

Det finns tyvärr ingen "före" bild till detta. Men tänk er ett "gallernät" a la' skolgård bakom det som jag täckte med markväv.. Det blev en viss skillnad Flört

• Cicci90

En bättre bild på min bukett. Dock är detta dagen efter, så den ser lite trött ut.

• Angie2012

Nu kommer några bilder från mig med.
    Har en jätte fin på tärnan , näbbarna och marskalken men vet inte om de tycker det är så kul att jag lägger ut den här.

Har måånga bilder haha
Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?