• Wedding2012

Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?

Någon mer här som ska gifta sig 2012? jag vet att det är väldigt långt fram men det kanske finns fler ändå =).

Min sambo friade till mig den 14/8 på våran 1 års dag för förlovning och den 11e augusti 2012 blir det bröllop! =D.

• Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?
  • moa2012

fick en skiva med lite bilder idag av min svärfar =) ..som jag lägger upp (alltså inte nån fotograf eller liknande bara lite goa bilder från vår dag)
  • Rosi

Gud vad fina alla är.. =)

Moa2012 Fick ni många rätt på eran lek.. även vi fick göra den.. =)

• M040812J

Vi gjorde också den leken! Toastmastern överaskade med den! Skitkul :) tror vi missade 3 på 24 frågor! Bådar för ett gott äktenskap haha! 

• Millan1984

Haha, sko leken fick vi också göra. Vi hade bara ett fel, alla gäster blev imponerad :p men vi har ju varit ihop i 12 år snart så vi borde ju veta varandras styrkor o svagheter :p

På lördag åker vi till en annan stad för att bo på hotell, som vi fått i bröllopspresent av mina systrar. En utlandsresa blir senare, så just denna lilla resa kom perfekt.

• FruStendahl
    åsissen skrev 2012-08-14 18:30:30 följande:
    Här kommer lite foton från vår underbara dag, den var helt perfekt och oförglömlig. Inte en droppe regn (så mycket som vi alla oroade oss för det). Vi hade hur kul som helst, åkte inte från festen förrän kl 03.30 och då var hälften av gästerna fortfarande igång =). Har fått några av korten från fotografen som var med oss hela dagen så här kommer några utvalda och fotografen heter Louise Johansson:

bröllopsfoto Karlskrona

bröllopsfoto Karlskrona

bröllopsfoto Karlskrona

bröllopsfoto Karlskrona

bröllopsfoto Karlskrona
    Åh vlka fina bilder!
    Älskar den där barnen är med, tror inte vi fick med våra barn på så många kort då sonen (2år) grät och skrek hela tiden) och dottern (4år) vrånga till sig och skulle stå på sitt sätt med läppen hängandes i knävecken, sen var hon sur över att hon inte fick en lika stor bukett som mig, haha! underbara dom är.., hihi! =) så nu är jag nyfiken på att få se bilderna från fotografen :)
  • M040812J
    Millan1984 skrev 2012-08-15 14:58:41 följande:

Haha, sko leken fick vi också göra. Vi hade bara ett fel, alla gäster blev imponerad :p men vi har ju varit ihop i 12 år snart så vi borde ju veta varandras styrkor o svagheter :p

På lördag åker vi till en annan stad för att bo på hotell, som vi fått i bröllopspresent av mina systrar. En utlandsresa blir senare, så just denna lilla resa kom perfekt.

Hejja! Ja det är riktigt bra betyg ;)
  • Rosi

Här kommer vi förlåt allas konstiga miner.. var svårt att kolla in i samma kamera.. =P
Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?