Hej Tjejer blev möhippad igår =) och fick en oförglömlig dag..
väcktes 06.30 av att alla mina tjejer stod över mig och sa ta på dig byxor ,tröja och borsta dina tänder!! nu jävlar...
jag gick upp och gjorde som dem sa..de hade gjort en god frukostbulle till mig som jag åt sen var det dax för ögonbindel och på mig tryckte dem det sjukaste i utstyrsel och en skylt där det stod jag säljer ..olika saker och prisklasser..så här såg jag ut utan skylt:

sen ledde dem mig till en bil och vi åkte till tågstationen..jag hade ögonbindel men jag visste genom känsla var vi var påväg..
på tåget fick jag se deras kreation..shiiit. jaja bara att skämmas då =)..jag hade visselpipa och annat shiit med..
vi åkte till Malmö (bor i Ängelholm typ 1 timmes bil färd)
där gick vi till en park och åt brunch ,riktigt gos cateringmat hade dem köpt och vi skåla i champange =)

sen var det dax att promenera till nästa station...ner till hamnen bar det av och där fick vi åka båt som dem hyrt 1 timme och jag fick åka sån båtring i full fart efter båten...skit roligt =)

japp japp ,sen var det bara att torka och sen gick vi och åt glass =)..
sen hoppa vi på bussen mot nästa station ...
vi skulle dansa burlesque chair dance =)..gud vad kul det var och svettig blev man (träningsvärken i låren idag är mindre rolig)
har ingen bild men en länk till sådan dans här :
dock hade vi ju kläder på oss.
sen var det buss mot stationen och tåg mot köpenhamn !
vi var lite sena i tidsplanen men det gick..
där hade dem hyrt rum på ett hostel...generator hette det
ett rum för endast tjejer ,rosa väggar med massa speglar mm och pluss var ju att det fanns egen dusch på rummet..
sen var det bara för oss 6 tjejer som var kvar att duscha och fixa oss mm sen blev det lite käk och utgång i köpenhamn mitt i centrum =)..
vid den tiden var vi helt slut men lite party blev det ..köpenhamn är en helt underbar stad och människorna super trevliga..åhh gud så vackra byggnader det finns mm.
herregud vilken underbar dag dem hade ordnat för mig .
jag är så nöjd.
ville bara dela med mig av min möhippe dag =).. nu längtar man som satan till lördag men japp det är ju en del att fixa tills dess...