Cicci90 skrev 2012-08-08 14:00:07 följande:
Vi ska ha ungefär samma väder, också enligt flera vädersajter. Ärligt talat har jag hela tiden hoppats på 18-19 grader och halvklart eller mulet.
Bilder blir bra mycket bättre om det är lite mulet och inte gassande sol och är det över 20 grader kommer jag svettas i min klänning!
Jaja, så länge det inte regnar (eller är så varmt så att svetten rinner om mig) så är jag nöjd
Idag har jag varit och hämtat ut våra förlovningsrinnar som varit inne på putsning samt gravering i mannens.
Nu smälter vi maten (min blivande, som är pizzatokig, sa att vi var tvugna att ha en sista pizzamåltid som ogifta

) och sen ska vi tömma bilen på bröte och fylla den med saker som ska till festlokalen imorgon.

Oj vad det börjar brännas nu, och ändå sover jag riktigt gott på nätterna.. Kanske har så mycket på dagarna att jag är helt slut och inte orkar med mardrömmar.
Hur är det med er andra? Ligger ni vakna, sover ni dåligt eller har ni lika bra nattsömn som mig?
Hehe, jag hoppas också att det blir svalt, just pga av att det kommer bli så varm med klänningen, men ´bara det inte regnar, då blir jag ledsen hehe..idag ska vi iväg och handla lite småsaker och imorgon blir det fix med naglar, hämta blommor (betala alla blommor så man slipper det på lördagen) och sen åka till lokalen och fixa den.
Jag har sovit gott hela veckan, men hur det blir natten till lördag blir ju spännande