• Wedding2012

Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?

Någon mer här som ska gifta sig 2012? jag vet att det är väldigt långt fram men det kanske finns fler ändå =).

Min sambo friade till mig den 14/8 på våran 1 års dag för förlovning och den 11e augusti 2012 blir det bröllop! =D.

• Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?
  • Millan1984
    pulmonate skrev 2012-08-09 11:57:33 följande:
    Vad tråkigt när sånt här händer. Samma har hänt mig och det känns riktigt tråkigt att få veta det i sista stund desutom. Vissa har helt enkelt konstiga prioriteringar kan jag tycka. Vissa som tjänar hur bra som helst, åker på en massa semestrar, äter ute nästan var dag, shoppar en massa "har inte råd" o komma. Vissa andra av mina kompisar som är studerande och lever på CSN har sparat i ett år och kommer minsann. Det gäller att vara extra glad över dom som faktiskt har gjort sitt bästa och kommer att vara där för en.

Ja vi har ett par som kommer bila upp, 60 mil för att vara med på vår dag, det är hängivet.Och det är dem man ska ta vara på. Det kommer bli en underbar dag, men det stör mig ändå att det från ena stunden är skitbra för att i nästa inte ha "råd", fast människan äter och dricker dyrt om dagarna....

Nåväl, hon får ta kontakt med mig först....just nu orkar jag inte med all drama....

• åsissen

Lycka till nu allihopa, hoppas alla får fint väder, att allt flyter på enligt planerna osv. Jag tror säkert att alla får en helt underbar dag och även om något inte går precis som det är tänkt så behöver det ju inte vara dåligt utan det kan säkert bli bra ändå. Jag tror inte jag kommer hinna in och skriva mer nu innan vår stora dag för nu är schemat full späckad. De första gästerna anlände igår, idag ska naglar fixas och saker hämtas och lokalen pyntas. Känner mig super stressad och kan inte sova ordentligt. Tycker detta är hemskt just nu och undrar varför vi inte bara rymt och gift oss för oss själva???? Är detnågonmersom känner det så här. Jag vet jusamtidigt att hade jag valt idag hade jag valt samma igen, jag vill ju ha ett stort härligt bröllop men är bara stressad nu. Ojdå det blev ett långt lycka till till alla men det är skönt att skriva av sig ibland. Hoppas vi får se lite bilder från allas dagar här i efterhand, det hade jag tyckt varit kul. Kramar på er alla och glöm inte att njuta och säga JA ;)

• Millan1984

Om en stund ska jag på stan och fixa naglarna, sen ska jag bli hämtad för att få hjälp med att köpa blommor (dekoration) kommer inte kunna bära det själv.Kl 14 får vi börja med lokalen och där lär man ju bli kvar ett tag. Inatt har jag sovit jättegott, som jag gjort hela veckan...men ikväll...shit alltså haha

• moa2012
    åsissen skrev 2012-08-10 06:41:28 följande:
    Lycka till nu allihopa, hoppas alla får fint väder, att allt flyter på enligt planerna osv. Jag tror säkert att alla får en helt underbar dag och även om något inte går precis som det är tänkt så behöver det ju inte vara dåligt utan det kan säkert bli bra ändå. Jag tror inte jag kommer hinna in och skriva mer nu innan vår stora dag för nu är schemat full späckad. De första gästerna anlände igår, idag ska naglar fixas och saker hämtas och lokalen pyntas. Känner mig super stressad och kan inte sova ordentligt. Tycker detta är hemskt just nu och undrar varför vi inte bara rymt och gift oss för oss själva???? Är detnågonmersom känner det så här. Jag vet jusamtidigt att hade jag valt idag hade jag valt samma igen, jag vill ju ha ett stort härligt bröllop men är bara stressad nu. Ojdå det blev ett långt lycka till till alla men det är skönt att skriva av sig ibland. Hoppas vi får se lite bilder från allas dagar här i efterhand, det hade jag tyckt varit kul. Kramar på er alla och glöm inte att njuta och säga JA ;)
    jag känner samma sak =)..lycka till själv !!!..iiiihhh nerverna sprudlar
  • durrasflikka

Min kära sambo är och lämnar allt i lokalen så de har allt tills de ska pynta imorgon. Han hämtar även sin klädsel. Lite senare ska han köra in mig och de sakerna vi ska ha med oss till hotellet. Ikväll kommer en av tärnorna och sover med mig på hotellet. =)

Sen är det min födelsedag idag så vet inte om något mer händer.

• Lenis

Jag är faktiskt rätt lugn konstigt nog,Kommer väl i kväll när man ska sova...
    Idag har jag fixat lokalen och allt är klart.

Nu ska jag bara andas ut och vila mig....

Lycka till i morgon alla!!!

• Millan1984

Efter eftermiddagens festpyntande är jag faktiskt också lugn, nu har vi gjort det vi kan göra, mamma ska till lokaln imorgonbitti och fixa med det sista, och jag kan bara njuta av det som komma skall Grattis till oss alla

• durrasflikka

Vet inte om någon hinner med ett besök här efter mig men hoppas ni får en underbar dag och att allt blev som ni ville. Om ingen läser förrän efter den 11/8: GRATTIS alla fruar!!

Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?