• Wedding2012

Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?

Någon mer här som ska gifta sig 2012? jag vet att det är väldigt långt fram men det kanske finns fler ändå =).

Min sambo friade till mig den 14/8 på våran 1 års dag för förlovning och den 11e augusti 2012 blir det bröllop! =D.

• Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?
  • Fröken Finemang
    Rosi skrev 2012-08-04 18:44:07 följande:

Min fina man!! Dock inte så snygg i dessa kläder.. =P Nu skulle de ner på stan å senda äta mat å ha kul.. =P Inna de spelade de paintboll.. =P
    jajamän, denna fina man träffade jag på vid Frost igårkväll.
    Mycket trevlig, hjälpte han inte med pengar dock, rymma från en brud, de gör man inte :P 
    (hade inga lösa pengar, annars hade vi hjälpt till så trevlig som han var :D)

haha
  • Joso79

Ja jösse vad fort tiden går! Om några få dagar står vi där i kyrkan... Jag är stundtals lugn som en filbunke och stundtals hur stressad och pirrig som helst. Ligger bra till planeringsmässigt och i lördags hippade mina kära vänner mig. Har fortf inte riktigt hämtat mig från 17 timmars bubbelvins-drickande men är så sjukt tacksam och nöjd! Lycka till alla ni därute.som också ska stå brudar på.lördag.(och givetvis även till er.som ska gifta er senare!)!!

• delly

Å jag tittade på vädret i dag & det ser ut som att det kommmer att bli regn vi som ska vara ute i trädgården.. Hoppas han där uppe ser till att det blir sol.....

• M040812J

NU ÄR JAG GIFT! Helt underbar dag hade vi! Och solen sken (fick även ett lyckoregn på 20 min på kvällen ;) Bara 4 dagar kvar för er <3 Säger bara att försök slappna av och oroa er inte för detaljer! Allt löser sig! 

http://www.vegasus.se/ 
    om ni vill tjuvkika på min fotogars bilder! 

• Rosi

Just nu känns det som allt går åt skogen för mig...
    Hon som ska/skulle göra mitt hår å smink på lördag kan inte komma dit jag ska vara.. och jag kan inte ta mig till henne heller.. detta är så grymt tråkigt.. Så nu känns det som allt jag har drömt om kommer att hända.. =(
    Är det någon här som vet om en snäll å duktig som har lust att hjälpa mig på lördag.. Ska helst vara i kil eller om hon/han kan ta sig till kil...

• Millan1984
    M040812J skrev 2012-08-07 18:55:50 följande:
    NU ÄR JAG GIFT! Helt underbar dag hade vi! Och solen sken (fick även ett lyckoregn på 20 min på kvällen ;) Bara 4 dagar kvar för er <3 Säger bara att försök slappna av och oroa er inte för detaljer! Allt löser sig!

www.vegasus.se/
    om ni vill tjuvkika på min fotogars bilder!

Härligt här ska det vara mulet och 17 grader enligt flera vädersajter...Gráttis

• Millan1984
    Rosi skrev 2012-08-07 23:00:45 följande:
    Just nu känns det som allt går åt skogen för mig...
    Hon som ska/skulle göra mitt hår å smink på lördag kan inte komma dit jag ska vara.. och jag kan inte ta mig till henne heller.. detta är så grymt tråkigt.. Så nu känns det som allt jag har drömt om kommer att hända.. =(
    Är det någon här som vet om en snäll å duktig som har lust att hjälpa mig på lördag.. Ska helst vara i kil eller om hon/han kan ta sig till kil...

Men vad tråkigt vi fick ett återbud igår, så igår fick vi fundera ut hur vi skulle flytta upp bordsplaceringen (jag som tyckte att den blev perfekt är nu ändrad *buhuuu*). Igår köpte vi back drickor och chips. Idag ska jag på stan och köpa lite sminksaker....syrran ska sminka mig och tipsade om lite grejjer. Min andra syster ska göra mitt hår, så jag har tur som inte behöver röra mig ur huset på morgonen.

Det känns dock som om att ngt mer ska skita sig...men men....

All pappersfixande är iaf klart och det är ju skönt fyllde organzapåsar med ris igår så nu är det klart. Har fått låna mellanstora korgar att ha dem i som mina föräldrar sen delar ut.

Annars börjar man bli riktigt nervös :p vet att folk som inte är bjudna ska åka dit och kika iaf :)

• Cicci90
    Millan1984 skrev 2012-08-08 08:44:35 följande:

Vi ska ha ungefär samma väder, också enligt flera vädersajter. Ärligt talat har jag hela tiden hoppats på 18-19 grader och halvklart eller mulet.
    Bilder blir bra mycket bättre om det är lite mulet och inte gassande sol och är det över 20 grader kommer jag svettas i min klänning!
    Jaja, så länge det inte regnar (eller är så varmt så att svetten rinner om mig) så är jag nöjd Glad

Idag har jag varit och hämtat ut våra förlovningsrinnar som varit inne på putsning samt gravering i mannens.
    Nu smälter vi maten (min blivande, som är pizzatokig, sa att vi var tvugna att ha en sista pizzamåltid som ogifta Flört) och sen ska vi tömma bilen på bröte och fylla den med saker som ska till festlokalen imorgon. Glad
    Oj vad det börjar brännas nu, och ändå sover jag riktigt gott på nätterna.. Kanske har så mycket på dagarna att jag är helt slut och inte orkar med mardrömmar.
    Hur är det med er andra? Ligger ni vakna, sover ni dåligt eller har ni lika bra nattsömn som mig?
  • M040812J
    Millan1984 skrev 2012-08-08 08:44:35 följande:

Åh hoppas på lite sol för er då! Men det kommer inete spela så stor roll när ni väl är gifta! Njut bara :) 
  • durrasflikka

Idag har jag fixat mina naglar och gjort fransförlängning. Super nöjd. Har även packat ner det mesta i olika väskor idag och kryssat över flera olika saker på min långa lista.

Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?