• Wedding2012

Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?

Någon mer här som ska gifta sig 2012? jag vet att det är väldigt långt fram men det kanske finns fler ändå =).

Min sambo friade till mig den 14/8 på våran 1 års dag för förlovning och den 11e augusti 2012 blir det bröllop! =D.

• Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?
  • Rosi

Lycka till i em flickor!! Nu ska jag sova varit en fullspäckad dag! I morgon ska jag bara njuta.! :) grattis grattis!!

• Linnch

Nu smäller det!! Till frisören om 1 timme. Lycka till allihopa, ikväll är vi alla FRUAR!! Glad 

• anne87

Stort lycka till allihop!! Hos mig är det underbart väder, hoppas ni har desamma

• durrasflikka

Hos oss visade vädret sig från sin bästa sida. :) ALLT gick perfekt, hade t.o.m. "dötid" mellan frisör och påklädnad av klänningarna. Så skönt det var att slippa allt som heter stress. Blev jätteneevös när min pappa möter mig vid bilen och nästan gråter. Nu ska jag sova, berättar mer någon annan dag. :)

• Rosi

God morgon alla fruar!!! Nu är vi gifta. Min man går och säger varje gång han ser mig Fru karnestål och att han äntligen heter Karnestål. Nu ska vi bara vänta på några bilder.

• Millan1984

Allt gick som smort här också. såå sjukt nöjd över dagen och kvällen. Festad till kl 04, kom i säng 05 och vaknade 08 imorse så man är lagomt trött :p ska snart åka och städa lokalen...det var över förväntan och vi är sååå lyckliga.

Det enda som störde oss var att As kusin sket i att dyka upp....han kunde väl åtminstone ha ringt och sagt till tycker man....men vi hade hur mysigt som helst med alla gästerna...

• Rosi

Här är vi igår.. =) Min lillebrors bilder.. längtar tills vi får dem från fotografen...

• Rosi

En blid på mig som min lillebror har tagit.. =) Mycket nöjd med resultatet...

Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?