moa2012 skrev 2012-06-27 23:02:13 följande:
varit och inhandlat 82st knoppa lakan idag på IKea och lite ljus och karaffer och annat känns bra att ha betat av det ..
nu är det festhäftena som måste börjas på och rita upp stola placeringstavlan..fast jag känner att jag varit lite för generös med mitt OSA som jag satt 10 juli men men gjort är gjort..jag väntar på svar ifrån 1 familj bara...och min mormor har påmint dem flera gånger men de får aldrig tummen loss att skriva/ringa?..jaja
om det är fler som gjort upp liknande tidsscheman för hur dagen kommer vara hade det varit tacksamt om ni oxå la upp dem ..för det känns lite tomt på den sidan ifrån mig just nu..
vad jag har kvar nu är :
Rita placeringstavla
Göra festhäftena
komma på ett tidsschema
få hem min klänning och prova den !
skriva mina äktenskapslöften
träffa alla för en genomgång
prata med hon som gör tårtan en sista gång
boka hur många vi blir till cateringen
träffa dem som ska servera och ordna upp allt där.
det är nog det som är kvar innan bröllopsveckan..ska ta tag i festhäftena imorn men sen blir det mesta v.29 för då går jag på semester,är så mycket nu med jobb och grejjor så man får ta lite i taget bara.
kände för att skriva av mig lite bara =)
/moa
Jag var på Ikea i måndags och köpte knoppalakan (dock bara två till bilen

, misstänker att du ska ha dina som stolsöverdrag eller dukar?) och karaffer till vinet.
Vi har också ångrat oss ang vårt osadatum. Det går ut på söndag men jag hade gärna haft det för två veckor sedan såhär i efterhand.. Men det är ju som sagt inte mycket att göra åt det

Vad skönt att du ändå bara väntar svar från en familj. Vi har inte full koll på det eftersom anmälningarna går till våra föräldrar, men förra veckan var det iaf många kvar som inte hade hört av sig. Men det är inte ovanligt i vår umgängeskrets, tyvärr.
Jag gör det mesta av pysslet och planeringen nu eftersom att jag har "sommarlov" (läser till lärare i vanliga fall) coh börjar mitt sommarjobb om två veckor. Vill ha det mesta färdigt tills dess.