Rosi skrev 2012-05-24 09:44:58 följande:
Min brudtärna ringde mig igår å var helt förkrossad och förbannad på min syster.. Min täna tänkte vara snäll å låta henne vara med å planera möhippan.. men så har min syster planerat med en annan vän till oss bakom min tärnas rygg. å planera ett datum som inte hon ens kan.. och jag sa bara till henne jag vill ha med dig på min möhippa jag skiter i vad min syster och våran vän tycker.. Det är du som ska bestämma över denna dagen. (Hon vet vad jag vill, inte min syster)
vad tråkigt. Men säg till din syster att det datumet hon bestämt inte fungerar, så att din tärna också får vara med. Hoppas det löser sig 
Lillis82: Vad tokigt, men ringen du fick är jättefin också, hur stor är stenen??
anne87: Skulle ni ha buffé eller blir det 3-rätters??
Idag har vi beställtvåra ringar, Sambon ska få en ny (och endast ha den) och jag ska få min, bild finns i mitt galleri. Vi lämnade in guld så vi fick en bra deal (även fast det kostar). Sen ringde prästen och vi ska träffa henne i slutet på juni, för hon har semester hela juli och första veckan i augusti, så då är det lika bra att vi har det gjort och kan fokusera på allt annat under sista veckan