• Wedding2012

Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?

Någon mer här som ska gifta sig 2012? jag vet att det är väldigt långt fram men det kanske finns fler ändå =).

Min sambo friade till mig den 14/8 på våran 1 års dag för förlovning och den 11e augusti 2012 blir det bröllop! =D.

• Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?
  • anne87
    Rosi: Vad tråkigt! Hoppas verkligen att det löser sig. Men har de dubbelbokat sig samma dag eller samma tid (tänkte om det andra är typ fm 2 timmar och ert är em kväll så kanske de hinenr båda?). Men det är ju inte kul om de ska görra det halvdant för att de har dubbelbokat sig samma tid också. Dessutom dålig stil dels eftersom ni är vänner och eftersom ni varit ute i så god tid.
  • Millan1984

Vad vi har kvar:

Väntar på att få hem pappret för hinderprövning o namnändring (skickade det för 1 vecka sen)
    Musik till festen
    Festhäfte
    vigselprogram
    Skjorta till A
    Lämna in klänningen för att få den uppsydd
    Bestämma tårta
    Prata med fotografen
    Alkoholen
    Godis tillgästerna
    Ris (vad ska man använda för ngt?)
    Bordsplacering
    Bestämma lekar till festen och göra tipsrundafrågor om oss
    Placeringskort
    Gåvor till de som hjälpt oss
    Underkläder

Sen kan jag säkert ha glömt ngt?!

• Rosi

Anne87:

Lillis82:

Vi skulle haft de spelandes på vigseln och sen sent på kvällen.. Men nu har vi hittat en tjej som ska sjunga lite bra låtar... hon skulle bara hitta någon som spelade gitarr å så att det blir lite bra.. =) Det är musik iaf.. =D

Men det är så tråkigt att de inte hade koll på något.. Bandet heter Carrest.

• Millan1984

Förresten, hur ska ni göra den stora bordsplaceringskartan??

• Rosi

Jag var på rusta och köpt en stor akvarell tavla som jag målar på... inte det lättaste kan lägga upp en bild när jag är klar.. =)

• Millan1984
    Rosi skrev 2012-05-30 20:57:23 följande:
    Jag var på rusta och köpt en stor akvarell tavla som jag målar på... inte det lättaste kan lägga upp en bild när jag är klar.. =)
    Oj va spännande ja gör gärna det
  • Lillis82
    Millan1984 skrev 2012-05-30 20:44:45 följande:
    Förresten, hur ska ni göra den stora bordsplaceringskartan??
    Jag funderar på att göra det väldigt enkelt för oss och kopiera upp samma bild som vi har i häftet på ett A3 papper istället.. 

Känner att jag inte hinner göra något mer speciellt.. för mycket annat.. 
  • Millan1984
    Lillis82 skrev 2012-05-30 22:03:02 följande:
    Jag funderar på att göra det väldigt enkelt för oss och kopiera upp samma bild som vi har i häftet på ett A3 papper istället..

Känner att jag inte hinner göra något mer speciellt.. för mycket annat..
    Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra bordsplaceringen i häftet. Vi ska ju ha ett öppet E bord, men här på BT verkar det som om att det inte går att ha så, så jag känner att jag fastnat lite i den frågan...
  • anne87

Bordsplaceringskartan funderar jag att ta ett A3 papper och sen klippa ut borden i något annat papper, klistra på och sen skriva namnen vid rätt plats (vid fel plats verkar ju korkad i och för sig)

Millan1984: Klurigt, jag tycker det här programmet som finns på BT är bra. Men alternativet är ju att du använder dig av det när du fortfarande funderar och sen skriver in det i datorn som det ska vara. Eller ska det sitta folk på båda sidor om honnörsbordet? För då blir det ju lite klurigt....

• Lillis82
    Millan1984 skrev 2012-05-30 22:13:05 följande:
    Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra bordsplaceringen i häftet. Vi ska ju ha ett öppet E bord, men här på BT verkar det som om att det inte går att ha så, så jag känner att jag fastnat lite i den frågan...
    Vi skall också ha det.. jag gjorde bordsplaceringen här i bröllopstorget sen redigerade jag bilden i PS bara när jag va klar.. 
Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?