anne87 skrev 2012-06-04 11:08:58 följande:
Lillis82: Tack för tipsen!
Vad tycker ni är svårast med bordplaceringen? För mig är det väl det givna, man vill att folk ska passa ihop och få en trevlig middag :P. Men sen vill jag försöka blanda lite, några är svårplacerade och några är lite för lättplacerade så jag vill att de ska sitta brevid för många personer. Honnörsbordet är iaf klart (Vårt honnörsbord måste vara lite längre än bara vi och våra föräldrar eftersom det blir bäst så i lokalen. Efter varje gång jag har suttit med det blir det iaf några fler fasta platser :)
Rosi: Hoppas allt löser sig! Kan ju vara så att din sambo fortfarande tycker det är gott om tid (så är det med min iaf) och han tar tag i det senare. Jag har gjort så att jag har släppt saker helt till honom som han får fixa, sen frågar jag inte om han gjort, han kommer göra det :). Tråkigt också med gästerna, för oss är det ett par som inte svarat och jag har skickat en påminnelse. Hoppas de svarar snart för jag vill ha klart bordsplaceringen innan vi åker på semester.
Jo det hoppas jag med att det gör... Jo eller nja.. han är lite stressad över vissa saker med.... så nu släpper jag allt med bröllopet att göra, känner mig så olycklig just nu när jag grejar med det... Mer som ett tvång å det vill jag ju inte att det ska vara.. vill att den dära glädjen ska komma tillbaka så man kan njuta av tiden.
Bordsplaceringen för oss har krånglat runt vilka som ska sitta vart... min sambo har inte bjudit så många så man kan inte sätta varnnan släkting heller så det är lite tråkigt.. men det fixar sig nog...