• Wedding2012

Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?

Någon mer här som ska gifta sig 2012? jag vet att det är väldigt långt fram men det kanske finns fler ändå =).

Min sambo friade till mig den 14/8 på våran 1 års dag för förlovning och den 11e augusti 2012 blir det bröllop! =D.

• Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?
  • Millan1984

ska också tillägga att vi blandat hej vilt längst fram och att inga syskon/släkt ska sitta bredvid varandra

• Rosi

Var till min tärna idag som gjorde en prov uppsättning.. inte hon som ska göra den på mig med vi lekte lite med tanken på hur det kan se ut... Sen så har jag inte hunnit färgat håret.. =P
  • Millan1984
    Rosi: Det blir säkert superbra

Själv har jag nu varit och lämnat in klänningen så att den ska bli både uppsydd och insydd...
  • Rosi

Millan: Gud vad spännande.. =) Jag har inte varit å hämtat min klänning än... men längtar verkligen på att få åka dit å hämta den =)

• Millan1984
    Rosi skrev 2012-06-07 15:59:03 följande:
    Millan: Gud vad spännande.. =) Jag har inte varit å hämtat min klänning än... men längtar verkligen på att få åka dit å hämta den =)
    Mm...är man kort så måste det mesta sys upp :p skönt att kunna bocka av lite mer saker allt eftersom...ikväll ska jag träffa hon som ska göra maten och prata lite....
  • anne87

Millan1984: Härligt :) Hur långt tid kommer det ta innan du får den?

Rosi: Jättefin :), ska du ha slöja eller några smycken eller något sånt? :)

Jag har fått hem hindersprövningen nu iaf och vi blev godkända (trodde dock inget annat :) ). Nu har äntligen alla svarat och bordsplaceringen är i princip klar (någon finjustering bara). Nästa grej nu blir väl att knåpa ihop festprogrammet. Just nu känner jag att jag inte riktigt vet vad jag ska göra kring bröllopet (känns som om jag har all tid i världen, känner mig faktiskt inte ett dugg stressad) :).

• Millan1984
    anne87 skrev 2012-06-08 10:06:35 följande:

Jag har fått hem hindersprövningen nu iaf och vi blev godkända (trodde dock inget annat :) ). Nu har äntligen alla svarat och bordsplaceringen är i princip klar (någon finjustering bara). Nästa grej nu blir väl att knåpa ihop festprogrammet. Just nu känner jag att jag inte riktigt vet vad jag ska göra kring bröllopet (känns som om jag har all tid i världen, känner mig faktiskt inte ett dugg stressad) :).
    Den blir klar inom en vecka (studenttider nu), men jag hämtar tillbaka den vid midsommar när jag är i födelseorten igen...Va skönt att slippa känna stressen, jag har typ panik haha..men man är ju nervös så det gör ju inte saken lättare :p men det blir nog bra...saker börjar ju lösas allt eftersom...
  • Rosi
    anne87 skrev 2012-06-08 10:06:35 följande:

Jag kommer ha en tiara och sen ska jag köpa mig några fina hårspännen som håller upp flätorna.. =)
  • Millan1984

När festen drar igång och baren är öppen, hur gör ni då med glas??Öl,cider och dricka går ju att dricka direkt ur flaska..men vin och whiskey?? De glas man använt till middagen (som kanske inte hinner diskas klart), eller tror ni att plastglas kan funka??

• anne87

Millan1984: Vi kommer faktiskt ha plastglas till baren. Vad det gäller vinet i baren vet jag inte hur  vi kommer göra (känns lite halvtrist att ha det i plastmuggar). Men tror det finns "vin-plastglas" som man kan köpa i lite hårdare plast.

Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?