• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • snaily

Ha ha ha Lunagarden, bilden ÄR huvudlös! Om du inboxar mig en e-postadress kan jag maila den, men det får nog bli imorgon!

• passionsblomman

lunagarden skrev 2010-08-20 23:21:55 följande:
    PB - jag tar iallafall inte illa upp, visste inte att galleriet var så utelämnande

Skönt, det är verkligen inget persoligt mot just dig.

• passionsblomman

snaily skrev 2010-08-20 23:20:44 följande:
    Oupsie, väl talat! Jag bara håller med alla hela tiden känner jag. Vadå egna åsikter liksom.

• snaily

Lappis
    SMAAAART! Jag använder tydligen inte hjärnan så här sent på kvällen. SÅ gör vi. ALltid lika spännande sen att se hur många smygläsare som varit inne på ens profil efter att man skriver här att man lägger ut bilder i sitt BT-galleri.

• viktualia
    Telis skrev 2010-08-20 23:21:16 följande:
    Åh, nu blev jag riktigt sentimental. Vickan, gumman, supersnällaste raringen, har jag berättat hur extremt tacksam jag var för att jag slapp gå dit ensam?
    hur kom det sig att du vågade träffa mig då?!?! *kliar mig i skallen* vi hade kacklat på msn va?

*massa kramar tillbaka*

• lunagarden

snaily skrev 2010-08-20 23:23:30 följande:
    Ha ha ha Lunagarden, bilden ÄR huvudlös! Om du inboxar mig en e-postadress kan jag maila den, men det får nog bli imorgon!

Gulligt av dig, du kan få en i retur av mig när jag väl kommer mig för att fota min magge, men du får kanske stå ut med att se mitt huvud

• viktualia
    snaily skrev 2010-08-20 23:22:11 följande:
    Å, trist att lämna intressant diskussion, men jag kan ju inte låta maken somna FÖRE mig! Eller är det kanske just det jag borde för en gångs skull.
    Och jag borde absolut göra detsamma... maken råkade dessutom väcka Trollet som fick totalpanik...

godnatt på er!

• Telis
    lunagarden skrev 2010-08-20 23:20:45 följande:
    Personligen så känner jag inget behov av att se hur ni ser ut, eller veta vad ni heter, jag ville bara nyfiket beundra Snailys mage - kunde lika gärna varit en huvudlös bild för min del
    Oj, men alltså, om du inte ens är nyfiken på oss så finns det ju faktiskt ingen anledning att ens fundera på att lämna ut länken nu. Vad skönt, då är det ju inget problem.
  • Telis
    viktualia skrev 2010-08-20 23:24:38 följande:
    hur kom det sig att du vågade träffa mig då?!?! *kliar mig i skallen* vi hade kacklat på msn va? *massa kramar tillbaka*
    Hmm, ja, och så hade jag ju träffat dig och Omsan innan. Det var också nervöst förstås men då var vi ju inte så många och där behövde man verkligen inte göra många insatser i konversationen.
Svar på tråden Livets toppar och dalar