• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Lapinette

Oupsie - håller fullständigt med! Jag skriver helt klart saker här som jag inte diskuterar med andra. Tack för att ni finns (även maken tackar)!!

• passionsblomman

Jäklar, jag satte visst igång värsta tankeverkstan så här på fredagskvällen!
    Men skönt att jag inte är ensam om mina reflektioner.

Jag HOPPAS ingen tar illa upp av funderingarna!

• viktualia
    Telis skrev 2010-08-20 23:18:22 följande:
    Vill också förtydliga att jag verkligen kastar sten i glashus här. Själv gick jag och höll Vickan svettigt i handen till första riktiga tråddejten.
    jaa just ja.. kära nån.. det var länge sedan det..

/Vickan som aldrig nånsin varit blyg av sig....på gott och ont...

• snaily

Oupsie, väl talat!

Jag bara håller med alla hela tiden känner jag. Vadå egna åsikter liksom.

• lunagarden

Personligen så känner jag inget behov av att se hur ni ser ut, eller veta vad ni heter, jag ville bara nyfiket beundra Snailys mage - kunde lika gärna varit en huvudlös bild för min del

• Telis
    Telis skrev 2010-08-20 23:18:22 följande:
    Vill också förtydliga att jag verkligen kastar sten i glashus här. Själv gick jag och höll Vickan svettigt i handen till första riktiga tråddejten.
    Åh, nu blev jag riktigt sentimental. Vickan, gumman, supersnällaste raringen, har jag berättat hur extremt tacksam jag var för att jag slapp gå dit ensam?
  • lunagarden

PB - jag tar iallafall inte illa upp, visste inte att galleriet var så utelämnande

• snaily

Å, trist att lämna intressant diskussion, men jag kan ju inte låta maken somna FÖRE mig! Eller är det kanske just det jag borde för en gångs skull.

• Lapinette

snaily - sätt in en huvudlös bild på din mage i fotogalleriet här på BT! Du kan t o m sätta in den nu och ta bort den om 15 minuter.

• Lapinette

Lunagården - inget illa menat mot dig utan du råkade bara trycka på knappen. Något som vi absolut bör och även just nu diskuterar.

Svar på tråden Livets toppar och dalar