• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • fru AM

Snaily: VILKEN FIN MAGE! Och vilken gosig magmysande Korv!

• fru AM

Telis: på gotland var det samma barnmorskor hela tiden (eller ja - de sov väl ibland också). Håller med om att det på DS snittavdelning kanske var lite väl stor personalomsättning om man kan kalla det så. Fast jag hade min favoritsköterska som jag i a f såg flera gånger (hon som liknade dig, Telis)

• BrudSommar2006

Nu har jag också spanat på Snigelns fina mage och gosig Korv!

• fru AM

Fast man blev ju inte glad när de kom in bara för att trycka knytnävarna djupt ner i magen på en (för att kolla hur livmodern dragit ihop sig). Då hängde smockan i luften.

• BrudSommar2006

Snigeln, enda gången jag varit på Gotland var i oktober för att stå på en leråker och titta på när min bror körde, och så var Niklas Strömstedt och sjöng på middagen efteråt. Såg inte ett smack av Gotland i övrigt!

• BrudSommar2006

AM, det gör de ju tyvärr fortfarande, kollar om livmodern dragit ihop sig alltså. Ingen höjdare.

• fru AM
    BrudSommar2006 skrev 2010-08-20 20:43:26 följande:
    AM, det gör de ju tyvärr fortfarande, kollar om livmodern dragit ihop sig alltså. Ingen höjdare.
    Jag vet - och i kombination med snitt så är det nästan sadistiskt.
  • fru AM
    BrudSommar2006 skrev 2010-08-20 20:42:15 följande:
    Snigeln, enda gången jag varit på Gotland var i oktober för att stå på en leråker och titta på när min bror körde, och så var Niklas Strömstedt och sjöng på middagen efteråt. Såg inte ett smack av Gotland i övrigt!
    Lera och Nikals Strömstedt - the Gotland Experience!
  • BrudSommar2006

Jäklar vad det skrivs härinne, det är ett heltidsjobb att försöka hänga med och jag missar hälften ändå känns det som!

Snigeln förresten, tog de där människorna sig till veterinären för att få en fästing borttagen??

• fru AM

Nä nu måste jag inte soffläge och bli matad med godis! Tjoflöjt på er, go'vänner!

Svar på tråden Livets toppar och dalar