• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • fru AM

Förstår inte att det är så HIMLA LITE DRAG härinne precis mellan 19.30-20.30. Då jag har tid att vara här i lugn och rooooo. Hohooooo?

• lunagarden

Hoho, fru AM, jag sitter här också - gubben på jobb och jag måste ju vila... tur man har internet iallafall och ett gäng polare på Facebook

• passionsblomman

*slurrrrrrrrrrrp*

Det var ena riktigt góa kräftor! vi sparade till imorgon också!

Nu ska vi sätta oss och läsa vidare Harry Potter, vi har just börjat i nästa bok. Det är SÅ spännande!

• lunagarden

passionsblomman skrev 2010-08-20 20:22:42 följande:
     Nu ska vi sätta oss och läsa vidare Harry Potter, vi har just börjat i nästa bok. Det är SÅ spännande!

Läser ni tillsammans?

• fru AM

Nu skickar jag ut maken för att köpa fredagsgodis och sen är det OS i Zappning som gäller.

• Telis

AM, du kan passa på att spana in snailys mage.

Aaaaaah, så fin!!!

• passionsblomman

lunagarden skrev 2010-08-20 20:24:18 följande:
      Läser ni tillsammans?

Japp! Vi har haft högläsning nu i vår och sommar och det är hur mysigt som helst. Sista delen i förra boken var så spännande att vi läste tills jag blev hes. och så började jag grina av min egen inlevsefulla läsning!

• Telis

Åh, stackars lilla Ru! Hoppas att han piggnar på sig snart!

• lunagarden

passionsblomman skrev 2010-08-20 20:28:57 följande:
      Japp! Vi har haft högläsning nu i vår och sommar och det är hur mysigt som helst. Sista delen i förra boken var så spännande att vi läste tills jag blev hes. och så började jag grina av min egen inlevsefulla läsning!

Det låter toppen! Det är nog ett par år sen mannen och jag läste högt tillsammans, men nu blev jag sugen igen

Telis - kan man se Snaily offentligt någonstans, eller är det bara i er mail, är också nyfiken på en fin mage

• Telis

Jag tyckte att det var ett evinnerligt spring på barnmorskorna på vårt rum på BB. Tyvärr var det ju aldrig samma, så det blev samma presentationer och samma frågor varenda gång, och dessutom envisades alla med att tro att T var en tjej.

snaily, varför tror du att Ynglet kommer så mycket för tidigt? Är det pga av dom där KUB-sifforna och vad dom kunde bero på eller en känsla bara? Läskigt förresten att ha 13 mil till förlossningen, även om jag vet att "alla" har det där uppe i norr och klarar det alldeles utmärkt.

Svar på tråden Livets toppar och dalar