• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • snaily

PB
    Jag tror de flesta är där för att kolla Johnny, faktiskt!

• Lapinette

snaily - jag har mest "gäster" som tittar på min sida dvs sådana som inte har nick.

• lunagarden

PB - japp, fast jag beundrade blommorna mer än JD

Tack för visningen i galleriet, Snaily, du har en jättevacker mage

Ska också försöka sova, men det är alltid svårt när famnen jag kärleksfullt brukar somna i är på jobbet!

• passionsblomman

lunagarden skrev 2010-08-20 23:31:22 följande:
    PB - du kan sova lugnt, det enda jag såg av ditt hus var en skymt bakom en snödriva, sen var det bara fagra blomster och söta kissemissar

Men herregud kvinna! Du MISSADE JOHNNY!!!

(men skönt att det verkar unka med urvalskriterierna)

Lappis, japp, det kan man. Det innebär tex att jag kan lägga upp en bild och välja "bara jag" och sedan inboxa bilden till den jag vill ge den till. Jag har teex Aleta där, men det borde ni inte se, utan bara hon, och då i det meddelenade hon fick av mig, inte i galleriet.

• snaily

Lappis
    Brukar jag också ha, men nu TROR jag att jag gjorde en inställning så man måste vara inloggad för att se... men är inte säker på att jag fick till det.

• Oupsie

Snaily, glömde ju säga, vilken fin mage!

• Lapinette

Jösses, vad ni är duktiga på att trixa till det (vilka som får se bilderna). Jag bara la upp den för typ en så där fyra år sedan (kanske den funktionen inte fanns då )?!

Att det ska vara så svårt att slita sig från er. Nu bara MÅSTE jag logga ut och gå och lägga mig. BASTA!

• passionsblomman

snaily skrev 2010-08-20 23:34:31 följande:
    PBJag tror de flesta är där för att kolla Johnny, faktiskt!

Jaaa-fast hur fasen vet de att han är där inann de klickat dit sig?

Sedan har jag ju fått en del hat-besök också, under åren. så går det när man sticker ut hakan och diskuterar.

• lunagarden

passionsblomman skrev 2010-08-20 23:36:17 följande:
      Men herregud kvinna! Du MISSADE JOHNNY!!!
    Jag har bara ögon för min egen prins
Svar på tråden Livets toppar och dalar