grodan82 skrev 2012-04-24 13:23:12 följande:
Hej jag har bestält klännig och kostym från Anders på trade "talent". Beställde kläderna den 18:e april och skickade in mått och så den 19:e Januari. Vi har haft många mail mellan varandra jag och Anders. Han har lovat att klääningen är skickad många gånger. Jag har fått höra att fabriken är stäng, Paketet har gått sönder i leveransen med DHL. Ha sa till mig att den skickades med rekomenderad den 3 april. MEN det var stor lögn. När jag fick spårnummret den 19:e April så var det då den skcikades. så i går den 23:e april fick vi våra kläder. Dock var min klänning inte enligt bilden men jag kan verkligen inte kklaga på den. den är helt underbar. Kostymen är dock probem med ärmarna på kavajen är 4-5 cm förkorta då får köpa en ny kavaj till karln här hemma.
Jg tog upp detta med Anders ochhan skall bjuda på frakt och tullavgift. Får se om det blir så. Men nu har hag iallfall min älskade klänning här hemma.
Han har dock meddelat
Är du hundra på att kavajen är fört kort i ärmarna, har jobbat med att sälja kostymer och många tror att ärmen ska vara MYCKET längre än de ska...