• Doffsingen82

Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses

Hej hej!

Tänkte bara höra om det är något här som har erfarenhet av denna säljare på Tradera? Han kallar sig "weddingdresses" och syr upp klänningar för drygt 2000 kr. Hur är kvalitén på klänningarna? Tyget? Sömnaden?

Har beställt en klänning därifrån, som jag väntar att få vilken dag som helst....
    Spännande, men vore kul att få lite information om hur andra tycker om sina klänningar därifrån.

Snälla snälla kan någon svara....?

• Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses
  • Adele80

lillamaa: när gifter du dig? Verkar som det är många som inte fått sina klänningar i tid. Jag försöker ta reda på om någon inte fått någon klänning alls..? Lollie: ja man känner sig lite svettig.. *gulp* Lova att skriva om du får klänningen/ när du får klänningen och lägg upp bilder!! Håller tummarna!!

• lillamaa
    Adele80 skrev 2012-05-15 19:58:26 följande:
    lillamaa: när gifter du dig? Verkar som det är många som inte fått sina klänningar i tid. Jag försöker ta reda på om någon inte fått någon klänning alls..? Lollie: ja man känner sig lite svettig.. *gulp* Lova att skriva om du får klänningen/ när du får klänningen och lägg upp bilder!! Håller tummarna!!
    I augusti, men jag skrev juli i tabellen! Hoppas, hoppas, hoppas de kommer i tid.
  • Adele80

Hej!

Hur går det för er allihopa? Nån som fått sin klänning? Hört nåt?

Beatasbrandbilar: Hur går det med polisanmälan?

• sanmal

det går inget bra. trots att vi mailat och sagt att vi vart i kontakt med konsumentverket och ska göra polisanmälan så svarar han inte! Vilken idiot! Demon

• Beatasbrandbilar

Jo då den är gjord och ligger här hemma. Det är bara att polisanmäla för bedrägeri. Jag tycker även att alla som inte fått sin klänning ska höra av sig till tradera. Det är tyvärr allt vi kan göra i nuläget. Ingen som fått sin klänning av er andra?

• Lollie 120707

Jag har inte fått min än...
    Han skrev i tisdags att den var skickad till slutkontroll och att den därifrån går med dhl express. Jag bad om paketnr som han skulle skicka så fort han fick det. Jag mailade förut idag och kolla om han fått det än men jag har inte fått nått svar än. FAN vad arg jag blir. Det värsta är ju att även om klänningen dyker upp finns det ju inga garantier för att den är fin och passar och nu finns det inte mycket tid till att hitta en ny...
    Jag rekommenderar verkligen INTE att beställa från dom oavsett om klänningen visar sig sitta perfekt. Det är ju ett skämt att dom utlovar leverans INOM 5 veckor när vi alla i denna tråd har fått vänta uppåt 15-20 veckor!! Jag kommer oxå göra en polisanmälan om inte klänningen dyker upp senast nästa vecka!! Ska dessutom skriva till Tradera. Fattar faktiskt inte hur dom tänker när dom fortfarande lägger ut auktioner där dom utlovar den leveranstiden.. det ger ju bara missnöjda kunder när dom inte håller det?!

• mariakarolina

Jag har inte fått min än.. Kommer att göra polisanmälan om den inte kommer nästa vecka.. Måste redan börja leta en ny klänning.. Känns förbannat! HAN förstör alla planer! Så mycket tid och energi jag lagt ned på att bara gå och fundera.. Jag orkar inte längre......!

• sanmal

vill bara dubbelchecka.. vilken mail-adress skickar ni till för att komma i kontakt med "Anders"?

Han svarar ju inte för fem öre på den han tidigare svarat mig på. :/

• mariakarolina
    sanmal skrev 2012-05-21 22:26:55 följande:
    vill bara dubbelchecka.. vilken mail-adress skickar ni till för att komma i kontakt med "Anders"?

Han svarar ju inte för fem öre på den han tidigare svarat mig på. :/
    luxurydresses@gmail.com

men han har slutat att svara på mina mail nu också.
  • Lollie 120707

Jag har oxå den adressen och han har inte svarat mig heller på senaste mailet. Gör ett försök till om några dagar om jag inte hör något och sen går jag på ny klänningsjakt..

Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses