• Doffsingen82

Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses

Hej hej!

Tänkte bara höra om det är något här som har erfarenhet av denna säljare på Tradera? Han kallar sig "weddingdresses" och syr upp klänningar för drygt 2000 kr. Hur är kvalitén på klänningarna? Tyget? Sömnaden?

Har beställt en klänning därifrån, som jag väntar att få vilken dag som helst....
    Spännande, men vore kul att få lite information om hur andra tycker om sina klänningar därifrån.

Snälla snälla kan någon svara....?

• Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses
  • sanmal
    mariss skrev 2012-05-02 22:18:03 följande:
    Jag har fått svar från honom idag, dock inget paketnummer ännu. Den ska vara skickad så jag hoppas jag får paketnummer snart så man kan se att det faktiskt är paket påväg! beställde 31/1!
    åh, fy tusan, att det ska ta så lång tid! Men jag hoppas det blir som du tänkt dig iaf! :)
  • mariss

Idag kom paketet till mitt jobb, DHL var så snälla som kom hit med det då jag inte var hemma!

De hade inte skickat det den 3/4 som Anders sa, enligt fraktsedeln skickades den med expressfrakt den 30/4.
    Trots att jag skrivit till anders MÅNGA gånger så har han alltså ljugit om att den varit skickad!

Man kan INTE lita på honom och det han skriver för 5 öre!!!!
    Han har flertalet gånger ljugit om allt, inget av det han sagt har varit sant.
    Jag frågade spcifikt för 2 veckor sedan om klännignen verkligen var skickad och om den inte var det så tyckte jag att det var bättre att han skriver det och är ärlig istället, det kommenterade han inte ens.
    Han har även ljugit om status på klänningen, först fick jag att den skulle bli klar på 4 veckor, när det gått 4 veckor skrev han att den skulle bli klar om ytterliggare 2 veckor och efter 2 veckor till så skulle den komma den 10/4.

Paketnummret har han sagt att jag ska få i 3 veckor och det är ju inte så konstigt att man inte fick något nummer när den inte ens var skickad!
    Iaf, nu har jag klänningen här hos mig i paketet på jobbet, jag har tjyvöppnat den lite grann och tyget käns bra och sömmarna såg bra ut.

Ikväll ska jag prova och klämma och känna ordentligt!

Återkommer!

• mariakarolina
    mariss skrev 2012-05-03 11:20:32 följande:
    Idag kom paketet till mitt jobb, DHL var så snälla som kom hit med det då jag inte var hemma!

De hade inte skickat det den 3/4 som Anders sa, enligt fraktsedeln skickades den med expressfrakt den 30/4.
    Trots att jag skrivit till anders MÅNGA gånger så har han alltså ljugit om att den varit skickad!

Man kan INTE lita på honom och det han skriver för 5 öre!!!!
    Han har flertalet gånger ljugit om allt, inget av det han sagt har varit sant.
    Jag frågade spcifikt för 2 veckor sedan om klännignen verkligen var skickad och om den inte var det så tyckte jag att det var bättre att han skriver det och är ärlig istället, det kommenterade han inte ens.
    Han har även ljugit om status på klänningen, först fick jag att den skulle bli klar på 4 veckor, när det gått 4 veckor skrev han att den skulle bli klar om ytterliggare 2 veckor och efter 2 veckor till så skulle den komma den 10/4.

Paketnummret har han sagt att jag ska få i 3 veckor och det är ju inte så konstigt att man inte fick något nummer när den inte ens var skickad!
    Iaf, nu har jag klänningen här hos mig i paketet på jobbet, jag har tjyvöppnat den lite grann och tyget käns bra och sömmarna såg bra ut.

Ikväll ska jag prova och klämma och känna ordentligt!

Återkommer!
    ååh spääännande!
  • Odium
    mariakarolina skrev 2012-05-03 21:14:44 följande:
    ååh spääännande!
    WORD!
  • Beatasbrandbilar

Mariakarolina: hur gick det? Bilder?

• mariss

Sådär, lite bilder :)
    Jag är supernöjd! den måste dock strykas, kan se lite knögglig under, men man ser ju hur den ser ut iaf.

• Odium

Jättesnyggt Mariss!
    Skönt att det verkar bli ett bra resultat iaf.
    Själv har jag angett ett tidigare datum som bröllopsdatum, så jag är säker på att få den i tid.

• AnnL

Har beställt en klänning från "krussidullen" - mycket fin och snabb leverans!! Den är dock allldeles för stor nu och eftersom det är dragkedja blir den enligt skräddaren svår att sy in. Har nu hittat samma klänning fast med snörning men från en annan säljare som fått riktigt bra recensioner och snabb leverens, inom 4v. Chansar och beställer den! Hoppas hopas...!

• Beatasbrandbilar

åh marris var det ju jag menade. Den ser ju superfin ut.

• mariakarolina
    mariss skrev 2012-05-04 07:37:47 följande:

Sådär, lite bilder :)
    Jag är supernöjd! den måste dock strykas, kan se lite knögglig under, men man ser ju hur den ser ut iaf.

Nu börjar det hända  grejor! SÅÅ FIN!!
Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses