mariss skrev 2012-05-03 11:20:32 följande:
Idag kom paketet till mitt jobb, DHL var så snälla som kom hit med det då jag inte var hemma!
De hade inte skickat det den 3/4 som Anders sa, enligt fraktsedeln skickades den med expressfrakt den 30/4.
Trots att jag skrivit till anders MÅNGA gånger så har han alltså ljugit om att den varit skickad!
Man kan INTE lita på honom och det han skriver för 5 öre!!!!
Han har flertalet gånger ljugit om allt, inget av det han sagt har varit sant.
Jag frågade spcifikt för 2 veckor sedan om klännignen verkligen var skickad och om den inte var det så tyckte jag att det var bättre att han skriver det och är ärlig istället, det kommenterade han inte ens.
Han har även ljugit om status på klänningen, först fick jag att den skulle bli klar på 4 veckor, när det gått 4 veckor skrev han att den skulle bli klar om ytterliggare 2 veckor och efter 2 veckor till så skulle den komma den 10/4.
Paketnummret har han sagt att jag ska få i 3 veckor och det är ju inte så konstigt att man inte fick något nummer när den inte ens var skickad!
Iaf, nu har jag klänningen här hos mig i paketet på jobbet, jag har tjyvöppnat den lite grann och tyget käns bra och sömmarna såg bra ut.
Ikväll ska jag prova och klämma och känna ordentligt!
Återkommer!
ååh spääännande!